Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Af Supergris
#309019
OK.
Jeg havde i tankerne lige at sammenligne lydkvaliteten, med den jeg har i forvejen, som efterhånden er en gammel svend (Sony DA5400ES).
Vi kan lige finde hinanden herinde i morgen, så finder vi nok ud af noget...
Af aalb1970
#309033
Denne receiver er blandt de bedste i klassen, når det kommer til lyd.

Dog har den også en række irriterende mangler:

- Højdekanalerne i DTS:X er kun aktive, hvis man anvender front-monterede højdekanaler. Anvendes konfigurationer med enten upfiring (Atmos) moduler eller loftsmonterede højtajtalere lige over lyttepositionen, er de ikke aktive. Det skyldes, at Sony holder sig strengt til DTS' specs som ikke understøtter disse konfigurationer.

- Der er intet OSD som giver detaljeret AV information om videoopløsning, chroma subsampling, billedfrekvens m.v.
Af Supergris
#309144
OK, jeg vil teste forstærkeren i morgen, så vil jeg give besked her, om jeg vil sælge den.
Jeg ved ikke, hvem der stadig er på; den som svarede først, og stadig er interesseret, får selvfølgelig tilbuddet om at købe først..
Af Supergris
#309373
Undskyld jeg ikke er vendt tilbage. Har ikke haft tid til at teste den, så den er stadig i kassen. Hvis der er en, der melder sig, kan de afhente den i weekenden for 2500 kr., De som skrev først, får førsteret...
Af Supergris
#309384
Jeg foretrækker, den bliver afhentet, men hvis der ikke er en, der melder sig, så kan jeg oprette en annonce på DBA, så kan man få rabat på fragten.
Jeg sender i øvrigt ikke noget, med mindre jeg har modtaget betalingen på Mobilepay inden.
Der følger kvittering med fra POWER, hvor den blev købt i september måned...
Jeg har nu lavet en annonce på DBA, hvor jeg dog har sat prisen til 2600 kr. Folk herinde kan købe den til 2500 kr.

https://www.dba.dk/sony-sony-str-dn1080 ... lUnDczmzE4
Af Supergris
#309391
Ok. Giver til kl. 21, hvis de, der er foran dig, ikke har svaret, er den din. Jeg kan sende den i morgen, hvis der ikke er en af de andre, der svarer. Ok?
DBA-fragt er 59 kr., så vidt jeg kan se...