Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Af Mulle1959
#308843
HeY

jeg håber meget I kan hjælpe mig.Jeg har fået et Prosoniv tv og en Prosonic soundbar.Jeg har et lydkabel sat til tv..(Der er ikke Arc eller Hdmi til soundbar. Men jeg kan ikke ikke få lyd til tvet. Hvad gør jeg ?? Tak Hilsen jette
Af Supergris
#308859
Start med at beskrive lidt mere hvilke modeller, det drejer sig om, og hvilket kabel du har brugt (analogt eller digitalt).
Det er også en fordel, at skrive en lidt mere beskrivende overskrift, så folk ikke behøver gætte sig til, hvad du søger hjælp til...
Af Mulle1959
#308894
HeY

Det er er en SB12 soundbar,,som skrevet har jeg et lydkabel fra den (audiokabel ) sat til tv i earphone. Jeg kan ikke se hvor ellers det skal sidde.
Af Mulle1959
#308898
Der er heller ikke lys i display på soundbar...det er irreterende jeg ikke kan finde ud af det.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#308900
Du kunne starte med at teste, at lyden i soundbar'en virker, ved at sætte din telefon til samme stik, som du pt. forsøger at bruge til TV'et. Hvis du kan få lyd dén vej, så ved du at det er TV'et du skal rode med.