Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

#308626
Billede
LG CX 48-tommer Førstehåndsindtryk: Med en mindre skærmstørrelse, der vil
passe til mange mennesker, åbner LG CX 48-tommer OLED (OLED48CXPUA)
OLED-teknologi for et større udvalg af mennesker, der har ønsket et 4K-tv i høj
kvalitet. Selvom tv'et muligvis er mindre end tidligere modeller, er det stort med
funktioner, med Filmmaker Mode, Dolby Vision IQ og Nvidia G-Sync-teknologi
alt indbygget. LG CX 48-tommer OLED (OLED48CXPUA) -design - Lille nok
(næsten) til brug på et skrivebord. :p - Tryk her.
#308697
@ Millemis. Kom nu med nogle nyheder fra B&O. Altså nyheder, lissom i gamle dage.
Så tager vi den der fra. Ind til da vælger jeg at være din modspiller. Der findes en Hi-Fi
verden ud for B&O, som kan interessere andre end dig, da det på forskellig
vis forhåbentligt kan holde et godt B&O setup kørende længe endnu. ;)
Senest rettet af Peter Pan 17. mar 2021, 10:44, rettet i alt 2 gange.
#308699
Peter Pan skrev: 9. jan 2020, 11:45 @ Millemis. Kom nu med nogle nyheder fra B&O. Altså nyheder, lissom i gamle dage.
Så tager vi den der fra. Ind til da vælger jeg at være din modspiller. Der findes en Hi-Fi
verden ud for B&O, som kan interessere andre end dig, da det på forskellig
vis forhåbentligt kan holde et godt B&O setup kørende længe endnu. ;)
Jeg hverken ønsker at være din med- eller mod-spiller.
Når jeg skriver her, er det mest for at gøre opmærksom på det vås, du af og til skriver.

Ja, ‘der findes en Hi-Fi verden ud for B&O, som kan interessere andre end dig’.
Og til det findes der utallige andre fora........behøver det at forpeste denne tråd :s


P.S.
Fortæl os så lige, hvor tit du går hen og roder bag tv’et for at trykke på den switch-box, man ser på billedet?
Mon ikke den bare står på PC det allermeste af tiden.....og dermed er helt overflødig dér til den måde, du lytter på.
Stil dog Transmitter-boksene på dit skrivebord - og se at få ryddet op i det virvar, du har bag tv’et :(

Det skal du jo alligevel, hvis du engang får taget dig sammen til at bikse et af dine LG/Yamaha-fantasi-scenarier sammen :((
Hvor bliver ‘nyhederne’ i dit eget setup af?

MM
#309036
Billede
Læs mere her.

Fra link -
April 2020 vil Kristian Täer præsentere en ny treårig strategi, hvor vejen til stærkere
økonomiske resultater vil blive skitseret. Men allerede nu lyder det, at strategien vil indeholde øget forbrugerfokus, specifikke salgsinitiativer, stærkere og mere hyppige produktudgivelser og omkostningsoptimeringer.

Forbrugerfokus - hyppige produktudgivelser er ønskværdigt. Det er dog lang tid at vente på nyt fra B&O. Hvis det så er nye farver på eksisterende produkter som vi har set det længe - ?, mener jeg ikke det vil ændre noget for B&O.
#309223
Billede
Det var dengang -

Efter April 2020 kommer de gode tider nok tilbage, med nye Bang & Olufsen
produkter, et flertal MÅ eje.... Men hvad kan du forestille sig det kunne være Billede

______________________________
Billede
  • 1
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 326