Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af bbplayer
#308564
C9 har nyeste tech og panel. AG9 er last years model, og motion er det samme nu på begge modeller, iflg. flatpanels. Så det skal være design og navn du går efter.
Brugeravatar
Af bbplayer
#308567
Beckham skrev: 7. jan 2020, 13:53 Begge er da 2019 modeller. Er Sony blevet spist af med et gammelt panel fra LG?
Jeg mener bestemt at der er reviews er nævnt at panelerne er dem som kendes fra LG C8 serien. måske tager jeg fejl og der blev af anden årsag nævnt C8 paneler.
Det er i hvert fald ikke en nyhed, at det sker.
Mener endda at det første A1 også kom sent på markedet med LG's sidste års panel der.
Af Beckham
#308573
Ok..det er muligt. AG9 kom dog først senere på året såvidt jeg husker.

Anyway.....tror uanset at de to skærme ligger tæt på hinanden. Som nævnt ovenfor har C9 HDMI 2.1, hvilket er en fordel hvis du skal ud at have en af de nye next gen konsoller. LG kan også lave mere lys.

Trods ovenstående ville jeg dog nok selv vælge AG9. Er bare fan af Sony's biledbehandling.
Af Grandahl
#308580
Der er ikke den store forskel, lidt det som der bliver nævnt.. Prisen vil 19 gange ud af 20 ligge til LG’s fordel, og vil derfor blive afgørende for de fleste..
Af PJ68
#308582
Beckham skrev: 7. jan 2020, 15:41 Ok..det er muligt. AG9 kom dog først senere på året såvidt jeg husker.

Anyway.....tror uanset at de to skærme ligger tæt på hinanden. Som nævnt ovenfor har C9 HDMI 2.1, hvilket er en fordel hvis du skal ud at have en af de nye next gen konsoller. LG kan også lave mere lys.

Trods ovenstående ville jeg dog nok selv vælge AG9. Er bare fan af Sony's biledbehandling.
jeg skal ikke spille spil på tv'et ser tv og film
Af PJ68
#308584
Torben Rasmussen skrev: 7. jan 2020, 18:18 AG9 og C9 bruger samme panel.
hvad vil du anbefale jeg er selv til sony men købete LG B8 fra 2018
men syndes billede flimmer lidt når man ser hurtige bevægelse når jeg læser om sony en har den det ikke det er faktisk kun når jeg ser tv men er det blevet beder på LG en C9
Af Beckham
#308596
Sony er kendt for at være stærke i forhold til at håndtere de hurtige bevægelser. Fornemmer dog at LG og de andre har oppet sig på den front de senere år, så forspringet er ikke så stort længere. Men et lille forspring har de vist stadigvæk....om det så er noget vi "almindelige" mennesker kan se...