Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af henrik.yde
#306933
TVet er kantbelyst uden zonestyring, men jeg har set det i aktion, og din mor skal nok blive glad for det tænker jeg.
Af Supergris
#306934
Kravet er dermed IKKE opfyldt, men jeg er enig med Henrik; din mor skal nok blive glad for TVét.
Sikkert ikke hende, der ønskede fuld understøttelse af HDR?
Blot fordi et TV understøtter et format, er det ikke sikkert, det rent faktisk er i stand til at udnytte det.
Jeg tror nu ikke, du har ret i, det er kantbelyst, Henrik?
Af Supergris
#306939
Du har selv linket til displayspecifications, hvor der står "Direct LED", men kan godt se, oplysningerne ikke stemmer overens... :(
Af henrik.yde
#306940
Ja, det har jeg da, men har først nærlæst nu. Lidt frustrerende med modstridende oplysninger, hvad er rigtigt🤔
Af enoch
#306941
Kan godt se hvad I skriver nu, men havde også set det som bagbelyst panel og ikke kantbelyst. Men synes nu forsat at specs. ser fine ud. Jeg melder når det er installerer
Af Supergris
#306944
Ikke for at tale negativt om siden herinde, tværtimod, men med den slags oplysninger plejer displayspecifications at have ret.
En af brugerne på Philips´ egen side, skriver, der er tale om et bagbelyst TV (gør sikkert ikke den store forskel alligevel, da der ikke er tale om zoneinddeling), men det burde være nemt at konstatere udfra tykkelsen på TVét, når det er kommet hjem i stuen...
Af Elox
#306954
WHAT HI FI oplyser: The TV will be available in three sizes - 50in (50PUS8804), 55in (55PUS8804) and 65in (65PUS8804) - and each model gets three-sided Ambilight, 4K resolution and a direct LED backlight.
Af Grandahl
#306956
Det gør ingen gavn at det er , hvis det ikke er zoneopdelt samtiddig.. Og helst så mange zoner som muligt..

Synes jeg har set en del tv, hvor oplevelsen med HDR er så ringe at det er bedre foruden.
Af enoch
#307135
Fik det installeret igår og det fungere virkelig godt. Eneste var at DRTV ikke standard kan installeres via Google Store. Dog fungerede det fint via Chromecast og kan forstå der snart skulle komme end APP direkte til Android TV.
Af henrik.yde
#307136
Når Wifi er tilsluttet og du er på en af DRs kanaler, så tryk på den røde knap på fjernbetjeningen, så skulle DRTV gerne komme frem via HBBTV.
Af henrik.yde
#307147
Ok, hvis der bliver tilsluttet en simpel stueantenne, så vil det også være muligt at bruge DRTV/HBBTV, når man befinder sig på en af DRs kanaler.
Af enoch
#307162
DRTV via Chromecast er helt fint for nu. Som jeg kan forstå arbejder DR på en app direkte i Android TV. Tak til alle for hjælpen.