Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Polle400
#306668
Jeg har har købt et Philips 55" oled 854
Det viser sig så at det ikke understøtter canal digitals tv app :(
Så nu skal jeg caste til mit nye tv fra min tlf. ligesom jeg gjorde med det gl. !:(
Hos canal digital sagde kundeservice at de ikke vidste noget om en evt. kommende understøtning.
Er der nogen ved om der er noget på vej til Android, jeg er formodentlig ikke den eneste med dette problem?
Polle
#306669
Hvis du sideloader deres Canal digital App v3.6 (nyere synes ikke at virke), husk at skifte til Danmark.

Så kan du starte LIVE kanaler, jeg har ikke adgang til serier, synes jeg at observere. Men det virker.

Dog! Navigationen er noget lort, man kan ikke se hvilken linje man er på, så det er ikke lavet til remote navigation men touch.
Tilslut en mus og du kan bruge det som fingeren, og det virker på serierne også :)

Du finder app her: https://www.apkmonk.com/app/com.canaldigital.go/
Find v3.6 fra august, så virker den.


Snuppede lidt hjælp fra Apple+ app tråden jeg skrev i.
Brug den app til at installere canaldigital app.

Du kan f.eks hente fra Play butikken -> "TV File commander" -> på hovedskærm vælg PC-Filoverførsel - aktiver denne. Du får en webside at vide som du kan uploade filer igennem.
Vælg den apk som du har hentet og send dem til "Downloads" på "Internt Lager" på tv.
Når filerne er kopieret til TV, så gå tilbage til hovedskærm i "TV File commander" hvor du har en lang bjælke som hedder "Internt lager".
Find "Downloads" og klik på den apk som du har lagt på tv.
Du skal acceptere der installeres fra ukendte sources.