Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af joeblach
#306774
Hvilket Samsung 65 er så bedst til de 10000..? Måske 13,000.....
Q7 r model ..?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Af joeblach
#306776
Grandahl skrev:Det er vel som man ser det.. De har en lidt bedre bevægelse, synes Samsung vinder på alt andet.. Hurtigere tv, hurtigere kanalskifte, menu, smart tv kører bedst. Meget mere lækker fjernbetjening, One connect box.. I det hele taget fremstår Samsung noget mere innovativ og moderne end Sony synes jeg.
One connect box, er det ik kun serie 9..?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Af joeblach
#306794
Beckham skrev:Q8DN virker umiddelbart til at være udsolgt hvis man kigge på Pricerunner, så den er måske ikke så aktuel. De andre Samsung er helt sikkert fine tv, men de er også en smule dyrere og du får nok ikke en revolution op af ved at købe disse. XF9005 er fortsat helt sikkert fortsat rigtig god value for money. Men hvis du har en forkærlighed for Samsung, så er det selvfølgelig den du skal vælge. Hvis man kigger på XF9005 i forhold til den ny XG9505, så får du selvfølgelig lidt mere, men hvor meget er lidt svært at sige. Læs evt. testen her på sitet.
Elgig har den til 10.990,-....?
https://www.elgiganten.dk/product/tv-bi ... gIN4fD_BwE

Sent from my iPad using Tapatalk
Brugeravatar
Af IT-Bruger
#306813
joeblach skrev: 2. dec 2019, 19:42 Sorry....
Men power har
QE65Q80RATXXC til 11995...!
Det lyder som et meget fornuftigt tilbud....og man får de bedste betragtningsvinkler på LCD med i købet.
Af Grandahl
#306819
Nej der kom 2 Q8 modeller sidste år, den der er FN modellen der er kantbelyst og ikke i samme niveau som Q8DN, ja det er en jungle..

Hov jeg reagerede på en tidligere notat.. Den nye Q80R er fin
Senest rettet af Grandahl 3. dec 2019, 07:07, rettet i alt 1 gang.
Af peterdebel
#306822
Valget er egentlig ikke så svært.

Spørgsmålet er, om du vil prøve noget nyt og bedre på sortniveau som OLED eller du stadig vil have Samsung LCD skærme som også bliver bedre.
Af joeblach
#306863
Grandahl skrev:Denne her

https://www.pricerunner.dk/pl/2-4854916 ... ign-Priser

Allerhelst denne her, der er fantastisk

https://www.pricerunner.dk/pl/2-4558746 ... ign-Priser

Ville bare give dig et par muligheder mere
Der er 3 tusinde forskel....
Er 9FN fra 18” så meget bedre..? Trods ældre firmware
Og er 70R bedre end Sony XF9005
..?
Jeg bruger jo Apple tv4, så bruger ikke snart delen på tv


Sent from my iPhone using Tapatalk
Af joeblach
#307005
Grandahl skrev:Det er vel som man ser det.. De har en lidt bedre bevægelse, synes Samsung vinder på alt andet.. Hurtigere tv, hurtigere kanalskifte, menu, smart tv kører bedst. Meget mere lækker fjernbetjening, One connect box.. I det hele taget fremstår Samsung noget mere innovativ og moderne end Sony synes jeg.
Hvis mit valg står mellem 65 xf9005 8777 og Samsung QE65Q70RAT..til 9999....? Er Samsung lige så god



Sent from my iPhone using Tapatalk