Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#305861
duhl2 skrev: 21. nov 2019, 13:57 Er der nogen som har haft held med at købe den store Disney pakke? Har nu opsagt den trial jeg havde og forsøgte derefter at købe pakken til 12.99 usd men her accepteres der ikke at der betales via sin Play US konto og istedet kræves der Amerikansk kreditkort !!
Fra hvilken enhed prøver du? På iOS app store har jeg benyttet mig af US iTunes gavekort. Det resterende beløb kan bruges til f.eks. filmleje i iTunes. Gavekort kan købes en del steder online. Jeg kan forestille mig, at det samme virker på andre platforme.
Af duhl2
#305865
Rasmus Larsen skrev: 22. nov 2019, 06:02
duhl2 skrev: 21. nov 2019, 13:57 Er der nogen som har haft held med at købe den store Disney pakke? Har nu opsagt den trial jeg havde og forsøgte derefter at købe pakken til 12.99 usd men her accepteres der ikke at der betales via sin Play US konto og istedet kræves der Amerikansk kreditkort !!
Fra hvilken enhed prøver du? På iOS app store har jeg benyttet mig af US iTunes gavekort. Det resterende beløb kan bruges til f.eks. filmleje i iTunes. Gavekort kan købes en del steder online. Jeg kan forestille mig, at det samme virker på andre platforme.
Ja jeg købte et us Play card til Play store og købte Disney + på den måde via en android tlf. men den vil ikke tillade den store pakke bliver købt sådan! Har oprettet IOS Apple US account for at kunne downloade Disney app til min Ipad og køre det derfra og det funker fint på den lille pakke. Men du siger du har købt Disney + bunddle incl Hulu og Espn via IOS app store? Jeg kan ikke læse nogen steder at det lykkedes med bunddle uden man laver en PayPal US konto og alligevel kommer langt fra alle igennem.
Senest rettet af duhl2 22. nov 2019, 07:47, rettet i alt 2 gange.
Af duhl2
#305868
Ved du om Disney kan tjekke sit visakort,tlf og adr. hvis man har oprettet en PayPal US account?

red: Et dumt spørgsmål siden jeg ikke får lov til at oprette mig uden jeg har brugt fake phone nr. osv. til oprettelsen hos PayPal. sorry!
Brugeravatar
Af bendix
#306067
Det overraskede mig at Vincent Teoh kun har målt op til 200 nits på Star Wars 4-6.

Eller...

Det var tydeligt at se de var “fattige” i mixet. Episode 1-3 og 7 er en helt anden historie. Nogle her som ved hvorfor Disney har valgt overhovedet at sende sådan en ringe DV udgave ud. Episode 1-3 og 7 ligger på 750 nits i peak.
Af jilech
#306197
Hvilken server bruger i hos Getflix? For synes godt nok den har svært at holde Netflix og Disney+ på 2160p, der kommer ofte udfald hvor den kun kan trække 480p. Har prøvet den danske, svenske og hollandske server.
Brugeravatar
Af Naiera
#306198
Jeg bruger altid kun den danske og har ikke haft problemer med de tre afsnit af The Mandalorian der er lagt op.

Netop her til aften/i nat har jeg dog haft problemer med ESPN, som jo også er Disney.

Netflix kan periodisk have svært ved at holde kvaliteten oppe, men det gælder selvfølgelig kun hvis man bruger US Netflix.
Brugeravatar
Af Naiera
#306200
Mit hold spiller i morgen nat, så jeg håber ESPN kører ordentligt til den tid :p
Brugeravatar
Af bendix
#306222
Nemt og bekvemt automatisk fornyelse af abonnement på Disney + via min US ITunes konto.

Vil også tilføje at det hele kører meget stabilt på SmartDNS, afspiller hver gang uden loadingtid. Crasher aldrig eller noget. Super App til ATV
Brugeravatar
Af bendix
#306564
Spørgsmålet er om man har brug for det så længe, eller. Jeg har ikke. Når Disney + kommer på dansk. Så regner jeg med at gøre den til dansk. Medmindre jeg kan beholde US prisen samtidig med at have dansk indhold.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8