Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Naiera
#305525
Hvorfor dog ikke Getflix? Det virker tydeligvis bedre og nemmere.
Af duhl2
#305537
Så er der hul igennem her via expressvpn Lavede en us gmail konto på en android enhed købt us play card og vupti nu ser vi Mandalorian med danske undertekster :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#305540
4 samtidige streams ligesom Netflix og download til offline kigning på op til 10 enheder. Jeg tænker ikke, at der pt er et cap på hvor mange du må logge ind i- de har meldt ud, at det ikke er noget de vil begrænse. Endnu. Der kan dog kun laves 7 separate brugere på samme konto (dvs brugere, som har hver deres favoritter mv).
Af duhl2
#305542
[*]Takker for den info Torben! Kan oplyse at vil man have den store pakke skal man åbenbart gøre det ved sign up for jeg er fanget her hvor jeg ønsker at opgradere til den store pakke.
Her kan jeg ikke betale med Play store dollar men skal ud over Paypal eller kreditkort som jeg ikke har reg. i US. :(

Hvis nogen finder en finte til det her bliver det taget imod med kyshånd
Af duhl2
#305557
Ja! Tror jeg bare skal cancel inden de 7 dage og så hoppe på den store pakke og den vej rundt betale med Play
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#305567
Så fik jeg også hul igennem med smartdnsproxy. Sådan da. Ofte når jeg trykker play, så melder den om "Oh no" fejl, men hvis man bare bliver ved, så kommer den lige pludselig. Ikke optimalt, men det virker da.

Dog kan jeg ikke pt. få streamet op i over 1080p-kvalitet. Jeg ved ikke om flaskehalsen er i min ende eller på Disneys servere.
Vedhæftede filer
disneyplusbirate.jpg
disneyplusbirate.jpg (191.33 KiB) Vist 3775 gange
Af Bennyroel
#305582
Jeg har et Samsung uhd smart tv (2018) og har sat den til canadisk region men Disney plus siger stadig jeg er i det forkerte land?
Nogen løsninger ?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#305584
Benny: Disney+ kører med geoblokering, så du skal også have opsat en DNS/VPN-løsning for at "snyde" blokeringen. F.eks. smartdnsproxy eller Getflix, som omtales her i tråden.

Det indebærer typisk, at man skal indtaste et lille DNS-nummer i f.eks. indstillinger til sit TV / boks eller i routeren (hvis det skal virke på alle enheder i hjemmet). Smartdnsproxy har 14 dages gratis prøveperiode. Se her: https://www.smartdnsproxy.com/SignUp
Brugeravatar
Af Naiera
#305585
Rasmus Larsen skrev: 18. nov 2019, 08:13 Ofte når jeg trykker play, så melder den om "Oh no" fejl, men hvis man bare bliver ved, så kommer den lige pludselig. Ikke optimalt, men det virker da.
Det har jeg aldrig oplevet med Getflix. Jeg forstår altså ikke, hvorfor folk insisterer på at bruge andre løsninger...
Brugeravatar
Af bendix
#305586
Kan i skære det ud i pap for mig omkring ATV4K?

Hvis jeg skal bruge VPN OG DNS.

Jeg kan ikke indstille NordVPN på min router og det er vel et krav for st få succes ik?
Af lommeregner
#305594
Rasmus Larsen skrev: 18. nov 2019, 08:13 Så fik jeg også hul igennem med smartdnsproxy. Sådan da. Ofte når jeg trykker play, så melder den om "Oh no" fejl, men hvis man bare bliver ved, så kommer den lige pludselig. Ikke optimalt, men det virker da.

Dog kan jeg ikke pt. få streamet op i over 1080p-kvalitet. Jeg ved ikke om flaskehalsen er i min ende eller på Disneys servere.
Det lyder underligt at du har problemer... Jeg kan koble på hver gang på min ATV 4K. Jeg har indtastet Dns fra Smartdnsproxy direkte i min router og også på min ATV 4K og kører kablet. Jeg får 4K Dolby Vision og Atmos på de film og serier, som har det.

Fra smart dns proxy:

#DisneyPlus UPDATE (1/2)
Our tests show that Disney+ is working properly. Please make sure you have a proper configuration (no IPv6 enabled, Channel Group D set to US, IP activated in our system, DNS set up, cleared cache of a browser/device after unsuccessful attempts, etc.).
Brugeravatar
Af bendix
#305635
Så fik jeg hul på det hele inkl Dolby vision, det er fedt Disney plus, første gang jeg ser starwars film i DV 👍
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8