Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Grandahl
#305426
Ja det vil det ??
Af Supergris
#305436
65" er ABSOLUT federe end 55" på den afstand du har, og klart at anbefale, men som priserne er lige nu, så er der jo også en væsentlig prisforskel, som for nogle har en afgørende betydning.

Hvis du ikke er helt klar over forskellen mellem LG B9 og C9, kan dette link nok være dig til stor hjælp:

https://tvdifference.com/lg-c9-vs-b9/

Lige nu er B9 i 65" nede i en god pris.

Hvis jeg var dig, ville jeg bare købe TVét nu, da der jo er fuld returret og prisgaranti i 30 dage, både hos Elgiganten og Power, så hvis de ikke vil tilbagebetale en evt. besparelse, kan du jo bare aflevere TVét igen, få dine penge tilbage og købe et nyt... :)
Brugeravatar
Af dtpisten
#305455
@ Grandahl og Supergris

Mange tak for jeres svar :)

Havde faktisk besluttet mig for C9 i 55" pga. den bedre billedkvalitet. Tænkte egentlig at springet fra mit nuværende 42", 12 år gamle Panasonic ville være en rigelig opdatering.

Jeres svar har fået mig til at tænke på hvad jeg egentlig vægter højest mht. størrelse eller billedkvalitet. Og det er jo nok en meget god øvelse at gå igennem...

Gad godt vide, om der kommer et godt tilbud på C9'eren i 65" – som jo vil være den optimale løsning O-O
Af Supergris
#305472
Størrelse vs. ydelse, når man er på et budget; det er den beslutning, der altid skal træffes.
Hvad der er det rette valg, er helt subjektivt...
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#305486
Lige en kort bemærkning: Det er ikke super velset at highjacke andres tråde med spørgsmål, der ikke helt aligner med emnet, så jeg vil opfordre til at oprette en dedikeret tråd.