Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Tegner du abonnement på Apple TV+ ?

#304875
En lille opdatering,

Har fået appletv app ind på den store skærm, desværre så hjælper et Apple ID eller lign ikke på app'n. Enten siger den service er midlertidig i fejl, eller så står den og hænger ved login med ens apple id.

Trailers kører ellers fint, synes at være 4K + HDR når jeg checker Sony billede setting.
Synes dog at føle en smulle hakkeri ved trailer, så enten et framematch issue eller dårligere bitrate, som jeg ellers ikke synes at se.
Det som man ser i HDR, er dog kun de helt nye trailers på "+", almindelige film trailers vises ikke i HDR.

Man må nok væbne sig med tålmodighed til den ægte udgivelse kommer, som jo ikke er et kompatibilitetsproblem når app virker, det er bare login som synes at være blokeret, ikke at glemme den også checker amazon app store aktivering.
#305383
Er der nogen planer om Chromecast-understøttelse? Efter jeg har returneret min Apple TV4K, kan jeg ikke rigtig bruge mit gratis abonnement til Apple+ til noget, fordi jeg ikke kan få det op på et TV.
#309251
Vi er startet på The Morning Show, som faktisk er OK indtil videre. Apples interface er derimod håbløst. Der er ingen "autostart" af næste episode, man SKAL se både intro og rulletekster før der sker noget af sig selv, og når den så starter næste afsnit, så er det - i hvert fald på The Morning Show - traileren den afspiller, som indeholder en hel del spoilers for afsnit jeg endnu ikke er kommet til. Det fungerer skidt.
#316167
Rasmus Larsen skrev: 23. jun 2020, 08:39 Foundation serien baseret på Asimovs bøger ser lovende ud.

Apple TV+ udsender trailer til 'Foundation' tv-serie
Det er nok den serie, jeg har glædet mig mest til. Jeg læser bøgerne igen en gang imellem, sidste gang da jeg først læste at Foundation serien ville komme på Apple tv+.

Men det kan da slet ikke klares på én sæson. Det bliver spændende hvor meget der kommer i første sæson, da det måske kan give et fingerpeg om hvor lang serier bliver.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9