Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lommeregner
#305249
Så fik jeg også hul igennem til den amerikanske udgave af Disney + igennem smartdnsproxy ? Så nu er der tegnet 1 års abonnement, når prøvetiden udløber ?
Af lommeregner
#305251
Jeg bruger Apple Tv 4K og adgang via denne. Smartdnsproxy er opsat på henholdsvis min router (dns sat til Danmark og Sverige) og på Apple Tv 4K er DNS sat manuelt til Danmark.
Brugeravatar
Af Naiera
#305254
kamikazedk skrev: Med amerikansk DNS eller hollandsk?
Hollandsk? Jeg har ikke ændret noget. Jeg tænkte, at hvis Hulu virker, så virker D+ vel også, og det gjorde det. Jeg har Getflix' DNS på mit Apple TV 4K og på min iMac, samt iPad Mini.
Af kamikazedk
#305255
Naiera skrev:
kamikazedk skrev: Med amerikansk DNS eller hollandsk?
Hollandsk? Jeg har ikke ændret noget. Jeg tænkte, at hvis Hulu virker, så virker D+ vel også, og det gjorde det. Jeg har Getflix' DNS på mit Apple TV 4K og på min iMac, samt iPad Mini.
Ok, tak for oplysning. Har du også ændret i din router?
Af MortenRa
#305257
Hvordan betaler I når I er logget ind. Jeg har prøvet med PayPal men den falder på at det er registreret i en dansk adresse.
Af lommeregner
#305259
MortenRa skrev:Hvordan betaler I når I er logget ind. Jeg har prøvet med PayPal men den falder på at det er registreret i en dansk adresse.
Jeg har købt et prepaid US ITunes ved livekort.dk, oprettet en amerikansk ITunes konto.
Af lommeregner
#305260
Ampro skrev:Kan man vælge danske undertekster hvis man bruger US Disney+ ?
Der er danske undertekster på noget, men ikke meget endnu. Der kommer nok først på alt, når det kommer til Danmark
Af katbird
#305261
Rasmus Larsen skrev:katbird: Jeg har prøvet med smartdns her tidlig morgen, men er ikke kommet igennem. Når jeg forsøger at afspille får jeg bare "oh no, something went wrong".

Har du opsat smartdns på en særlig måde? Jeg har prøvet at vælge både Netherlands og Unites States for 'Channel Group D'.
Nej,ganske efter bogen..region D sat til US og dns er sat op i ATV4, af en eller anden grund kan jeg ikke afspille 1.afsnit af The Mandalorian mere, men alt andet indhold er der ingen problemer med.
[edit] The Mandalorian virker igen på ATV4.
I have spoken :)
Senest rettet af katbird 13. nov 2019, 14:48, rettet i alt 6 gange.
Brugeravatar
Af Naiera
#305262
kamikazedk skrev: Ok, tak for oplysning. Har du også ændret i din router?
Nej, det er jo ikke nødvendigt når DNS'en ligger på de apparater hvor den skal bruges
Af DanielPT
#305263
Så ingen der kender en god måde at få Disney+ uden et apple device? :D
Brugeravatar
Af Naiera
#305266
lommeregner skrev: Jeg har købt et prepaid US ITunes ved livekort.dk, oprettet en amerikansk ITunes konto.
PC Game Supply er noget billigere.
Brugeravatar
Af Naiera
#305267
katbird skrev:... men af en eller anden grund, kan jeg ikke afspille 1. afsnit af The Mandalorian mere, men alt andet er der ingen problemer med.
Det virker fint her i Safari.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8