Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#305053
Jeg oplever også, at AirPlay er meget langsom i nogle apps. Dog tager det ikke et minut herhjemme. Vel nok noget der ligner 20-30 sekunder i værste fald. Det har fungeret upåklageligt tidligere, så jeg tror, at det skyldes en eller andet iOS-opdatering. Det er meget belastende...
Af Brian E
#305055
Jeg har ikke timet det, så det passer sikkert fint 20-30 sekunder. Jeg har kun én gang oplevet, at jeg måtte starte processen forfra, og hvor det derfor tog flere minutter at oprette forbindelsen, så det kan jo have været en enlig svale.

Når det har virket, må man gå ud fra, det kommer til det igen. Ellers ville det have været en årsag til at levere den tilbage. Jeg har huset fyldt med hunkønsvæsner, for hvem den slags bare skal virke.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#305060
Helt generelt så synes jeg, at iOS 13 har været meget fejlfyldt. Hvad skete der fra sidste års iOS 12, hvor man havde fokus på performance, til iOS 13, hvor man så går over i den anden grøft?

Nu sad jeg lige i mellemtiden og prøvede med iOS 13.3 beta'en. AirPlay er måske blevet hurtigere her, men jeg har kun suset hurtigt igennem et par forskellige apps.
Af Brian E
#305062
Har du testet det med iPadOS? Vi streamer stort set kun fra iPads.

Hvis det ikke kommer til at virke bedre, kan jeg selvfølgelig benytte Viaplay-app'en på Apple TV, og så er vi ude over streamingproblematikken, men i et hjem med 5 TV, 5 iPads og 5 iPhones skal man være varsom med at vælge de 4 enheder, der kan installeres Viaplay på.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#305142
Jeg har også virkelig mange irriterende bugs, som popper op fra tid til anden. Både i UI, men også ting som CarPlay, som pludselig ikke starter, batteri der dræner voldsomt og apps der bare ikke vil starte. De mange nye features opvejer slet ikke alle de bugs.
Af Brian E
#305150
Vi prøvede at streame fra DR-app'en på en iPhone i aftes. Det tog omkring et minut at oprette forbindelsen. Efter vi havde set en udsendelse via iPhonen, prøvede jeg at skifte til Viaplay-app'en på en iPad, og her var der øjeblikkelig forbindelse.

Jeg håber godt nok, de snart får fixet den bug.

Jeg har i øvrigt også haft mange apps, der ikke vil starte, eller ikke vil starte fra listen over seneste apps i bunden af skærmen. Både iOS og iPadOS.
Af bromberg
#305252
Jeg har hevet antennestikket ud af tv’et og bruger nu YouSee appen på apple tv - her hvor alle de andres apps ligger vi her i familien bruger.
Og ja kvaliteten på YouSee appen er ikke sammenlignelig med kabelsignal.
Viaplay fik tidligere opgraderet deres live signal på deres (ihvertfald) fodboldkampe.

Ved man om det er ambitionen for diverse udbydere, at de højner kvaliteten til noget der kunne ligne kabel?
#309937
Der kommer en tvOS 13.4 opdatering.

MacRumors skriver: "The tvOS 13.4 update introduces some minor design changes to streamline the look of the TV app interface, plus it introduces Family Sharing integration so users can access iTunes content purchased by family members without having to leave the app."
https://www.macrumors.com/2020/02/05/ap ... evelopers/

Det kunne måske tyde på, at iTunes app'en snart udfases helt på Apple TV?
#309940
Lort. Jeg synes virkelig den nye TV-app er ringe. Det er komplet umuligt, at se hvad der er købe/lejefilm og hvad der er ATV+ indhold, og det er et komplet virvar at navigere i.
  • 1
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • 103