Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af msp
#304977
Niels E skrev:
msp skrev:Nogen der har en opdatering på 65XF9005 i Bilka, Aalborg?

Jeg ringede til dem i går aftes og der var ikke flere tilbage :((
Ah, det er en skam. Men tak for opdateringen!
Af Vezcom
#304984
George1 skrev:Hvis du er knaldhamrende hurtig, kan du fredag til Søndag få et 65 XF 9005 til vanvittige kr 5555 i Bilka Aalborg, forvent de får udsolgt fredag.
Du får et rigtig godt billede, super godt til hurtige bevægelser, men dog langsomme kanal skifte hvis du ikke køre igennem ekstern boks, men til kr 5555 ville jeg skynde mig til Aalborg. 8-)
@George1 hvor har du set XF9005 til de 5555 i Bilka henne?
Af Bull
#305101
lassekilde skrev:Nu kan jeg se at dp600 fra TCL er foreslået, havde også købt det, men opdagede at dp660 i 65" kostede 500 mere, så 4000 så sprang på den. Men det ser ud til de har hævet prisen til 4444 idag, men måske de kan bestilles til de 4000 i butikken (elgiganten).
https://lydogbillede.dk/test/tv/tcl-55dp660/


Det for da gode ord med på vejen, men ja er der nogen som kender til tvet.? Eller endda ejer et?
Af PeterD
#305106
ThomasT1976 skrev:
PeterD skrev:Men kan man blive tilfreds med et ukendt mærke som TCL.

Det er jo ikke testet herinde..
Læs anmeldelsen ;-)
Af Flatpanels Torben eller Rasmus..?
#305108
Hov, havde ikke lige set at du søgte en anmeldelse på flatpanels. Jeg kender ikke TCL, men de får gode anmeldelser i rigtig mange videoer på YT, i sær i forhold til prisen.

Sendt fra min VOG-L29 med Tapatalk
Brugeravatar
Af bbplayer
#305115
ThomasT1976 skrev:Hov, havde ikke lige set at du søgte en anmeldelse på flatpanels. Jeg kender ikke TCL, men de får gode anmeldelser i rigtig mange videoer på YT, i sær i forhold til prisen.

Sendt fra min VOG-L29 med Tapatalk
Nogle kan ikke engelsk, andre læser ikke udenlandske artikler, og så er der jo nogen som ikke vil youtube, og nogen det hele.
Så kan man dårligt henvise til youtube hvor rigtig mange gode anmeldere smider anmeldelser og tests op, og det tager da oftest lang tid før der kommer gang i danske.
#305117
bbplayer skrev:
ThomasT1976 skrev:Hov, havde ikke lige set at du søgte en anmeldelse på flatpanels. Jeg kender ikke TCL, men de får gode anmeldelser i rigtig mange videoer på YT, i sær i forhold til prisen.

Sendt fra min VOG-L29 med Tapatalk
Nogle kan ikke engelsk, andre læser ikke udenlandske artikler, og så er der jo nogen som ikke vil youtube, og nogen det hele.
Så kan man dårligt henvise til youtube hvor rigtig mange gode anmeldere smider anmeldelser og tests op, og det tager da oftest lang tid før der kommer gang i danske.
Jeg er ikke helt sikkert på, hvor du vil hen med din kommentar.

Sendt fra min VOG-L29 med Tapatalk
#305133
Jeg får først imorgen, så kan ikke udtale mig endnu. Mit tidligere tv er en LG 500 serie plasma fra 12, så nu må jeg se hvordan det klare sig iforhold.
Eneste anden sammenligning er et pana bedre model i 65" som er lidt over 1 år gammel, min bror har.
#305299
Jeg vil sige det er rigtigt godt til prisen, det vinder ikke over Oled eller Qled, det eneste jeg kan sætte en finger på, er det har lidt backlight bleed i det ene hjørne, når skærmen er helt sort. Ellers har det faktisk et meget uniformt backlight, og en ret fin contrast, med godt sort niveau. Så alt i alt, er jeg godt tilfreds.