Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ZackGem
#304236
Er der nogle idé om, hvorvidt der også bliver åbnet op for køb af serier i danmark på et tidspunkt - på Apple TV?
Mangler seriøst et sted hvor det er muligt at købe de serier som mangler helt eller delvist på de alm. streamingstjenester.
I øjeblikket "Elementary" og "The 100" - MEn mangler ofte andre også.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#304262
Vi har spurgt ind til det nogle gange, men svaret har altid være, at der ikke er noget at annoncere, hvad angår tv-serier. Det virker som om, at de mistede gejsten for flere år siden (mange andre lande mangler også tv-serier på iTunes). Sikkert fordi tv-serier ikke på samme måde som film sælges i løskøb.
Af Flemming Larsen
#304274
Flemming Larsen skrev:X-Men: Dark Phoenix. Er der andre, som har problemer med Atmos lyden? Hos mig, og sønnen er der ca. 1 sekund forsinkelse på. Det er bare ikke optimalt.
Slet ikke nogen??
Af Denon-Larsen
#304422
Hei. Er det noen her som har kjøpt/leid "Léon: The Professional" i tv eller iTunes i det siste? Er den i 4K eller kun HD? tv viser HD og Dolby Vision... Det samme vises på f.eks "Apocalypse Now". Anyone?
Af steen6400
#304424
Flemming Larsen skrev:X-Men: Dark Phoenix. Er der andre, som har problemer med Atmos lyden? Hos mig, og sønnen er der ca. 1 sekund forsinkelse på. Det er bare ikke optimalt.
Jeg så den i går og havde ikke problem med forsinkelse.
Af Flemming Larsen
#304478
steen6400 skrev:
Flemming Larsen skrev:X-Men: Dark Phoenix. Er der andre, som har problemer med Atmos lyden? Hos mig, og sønnen er der ca. 1 sekund forsinkelse på. Det er bare ikke optimalt.
Jeg så den i går og havde ikke problem med forsinkelse.
Var det så med Atmos lyd? Det virker fint hos os, hvis vi slår Atmos fra.
Af steen6400
#304491
Det var formodentlig med Atmos lyd, havde i hvert fald ikke gjort noget for at det ikke skulle være. Det var på leje, så jeg kan desværre ikke tjekke det længere.
Af steen6400
#304506
Atmos understøttes og jeg tester jævnligt om forstærkeren også modtager Atmos, har oplevet en enkelt gang af ATV'en havde skiftet lydopsætning efter en opdatering. Se signatur for udstyr ;-)
Af steen6400
#304524
Flemming Larsen skrev:Og det var på iTunes?
Jep.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#304854
Listen er blevet opdateret: https://www.flatpanels.dk/fokusartikel. ... 1528271944

Nu i 4K/HDR:
Spider-Man: Far From Home
The Wizard of Oz (1939)
Easy Rider (1969)
Tolkien
Yesterday
Apollo 11 (2019)
Ankdammen
The Secret Life Of Pets 2
All is True
Head Full of Honey
Go Eazy on the Zambezi
Strong: The Destry Abbott Story
3 From Hell
Red Heat
Boondockers 16
Stuber
Romance
The Regiment
The Experience


Nu i Dolby Atmos:
Spider-Man: Far From Home
Stuber
The Secret Life Of Pets 2
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 68