Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Bull
#304344
Hey derude.
Så er det snart blackfriday.
hvad håber i at kunne få et fantastisk tilbud ?
skal have nyt tv og kunne da være fedt at gøre et kup
Af PeterD
#304349
Bull skrev:Hey derude.
Så er det snart blackfriday.
hvad håber i at kunne få et fantastisk tilbud ?
skal have nyt tv og kunne da være fedt at gøre et kup
55" OLED til 6000 kr.

Det billigste lige nu er 7000 kr.

Og et 55" Sony XG til 5000 kr kunne være gyldent.

Skal man have et mindre kunne det være lækkert hvis de gad lave lidt reklame for 43" PUS6703 som lige nu ligger til 3500 kr, men det er nok tvivlsomt da det ikke er et mærke som de gider bruge tid på de steder hvor danskerne kommer.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#304352
Jeg er spændt på at se om 65" OLED kommer under 9.999 kr. som hidtil har været laveste niveau. Og spændt på om der sker noget på 77" OLED, der stadig er alt alt for dyr.

En billig Apple TV 4K ville nok sælge som varmt brød efter lanceringen af Arcade og TV+. De kunne da også skyde den nye Nvidia Shield godt i gang med et fint tilbud :)
Af Bull
#304354
ja håber også der kommer et OLED til en skarp pris..

kan bare ikke blive enig med mig selv hvad jeg skal vælge endnu
Af claus64
#304370
Vil VIRKELIG gerne have købt en c9 77". Den var vidst nede i 29999 til butiksåbninger i sidste måned. Så giver under ingen omstændigheder mere end det. Kunne man være heldig at den kommer til en lavere pris? ?
Af purtsak
#304378
Xbox one x til 1000kr ?? sker nok ikke igen som da elgiganten ville drille lidt til powers åbning
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#304438
claus64 skrev:Vil VIRKELIG gerne have købt en c9 77". Den var vidst nede i 29999 til butiksåbninger i sidste måned. Så giver under ingen omstændigheder mere end det. Kunne man være heldig at den kommer til en lavere pris? ?
Jeg tror, at der er ophobet efterspørgsel på de større formater. Hvis en forhandler kan ramme 25.000 kr. så tror jeg, at de har et hit :)
Af Bull
#304441
Eivind skrev:Bare vi kunne få tyske priser i dk .....

er tyske tv identiske med de danske..

de har det jo med at lave om på alle deres ting så det nærmest kun er låst til tysk :D

kunne være det kunne svare sig og køre over grænsen og købe tv så ?
Brugeravatar
Af bbplayer
#304444
Ja, i nogle tilfælde kan det godt svare sig, og nej, tv er helt det samme, det sker måske at de starter op på tysk men så har du heller ikke netværk korrekt tilsluttet. Så ellers er det samme tv, som du skal til Tyskland med hvis garanti skal dække.
Af Bull
#304446
bbplayer skrev:Ja, i nogle tilfælde kan det godt svare sig, og nej, tv er helt det samme, det sker måske at de starter op på tysk men så har du heller ikke netværk korrekt tilsluttet. Så ellers er det samme tv, som du skal til Tyskland med hvis garanti skal dække.

Ja okay..
bor kun 30 min fra græsnen så det ville da godt kunne gå måske..

tror da lige jeg skal se på nettet hvad der er af muligheder i tyskland så
Af Bull
#305074
så nærmer vi os black friday..
er godt nok spændt på om der kommer nogle gode tilbud
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9