Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Brugeravatar
Af Peter Pan
#304128
VESA Adapter for BeoVision 7- 40 gulvstand. Order Code
VESA 7-40 - 200 adapter - for BV7 40 MFS. Pris £ 240.
VESA 7-40 - 400 adapter - for BV7 40 MFS. Pris £ 270.
+ BeoSound Stage Adapter - To Polet Stand. Pris £ 260.

VESA 7- 40 - 200 adapter er designet til LG's tv 55" C9, eller LG's tv 65" C9 og andre
tv'er med VESA 200x200 eller 300x200 bagmontering. Monter et ikke - B&O TV på
din B&O BeoVision 7- 40" gulvstand, med denne løsning. Din gulvstand har to stænger.
Denne VESA adapter er beregnet til VESA 200x200 og VESA 300x200 fjernsyn med
M6 skruer. Vores VESA-konvertering til BeoVision 7- 40" gulvstand, har en række på
10 monterings positioner. Området for lodret justering er 237 mm. Denne justering er
nødvendig, fordi tv-producenterne bruger forskellige højder til VESA-monteringen på
bagsiden af tv'et. Vores stativ interface er skruet fast på monteringspladen i en af de
ti positioner. Vi anbefaler, at bunden af ​​tv'et skal være ca. 550 mm fra gulvet.
(Y = 550 mm)

VESA 7- 40 - 400 adapter designet til LG's tv 77" C9.
Denne VESA-adapter er beregnet til VESA 400x400, 400x300 og 400x200 fjernsyn
med M6 skruer. Vores VESA-konvertering for BeoVision 7- 40" gulvstand har en række
på 10 monterings positioner. Området for lodret justering er 237 mm. Denne justering
er nødvendig, fordi tv producenterne bruger forskellige højder til VESA-holderen bag på
tv'et. Vores stativ interface er skruet fast på monteringspladen i en af ​​de ti positioner.

400 adapter kan også bruges til at montere BeoSound Stage på din eksisterende Beo
Vision 7- 40" gulvstand. Højttaleren kan indstilles til enhver position med vores variable
klemme system. Vi anbefaler, at bunden af ​​tv'et skal være ca. 550 mm fra gulvet.
(Y = 550 mm)

Billede
'X' er afstanden fra bunden af ​​dit tv til det laveste VESA-hul

Når du kender 'X', kan du se den bedste monteringsposition til dit VESA TV (position
A - K) ved at se på billedet.

Når du kender den rigtige monterings position, A - J, kan de to dele af konverteringen
være samlet, ved at se på billedet herunder.

Billede
Designet også til brug med BeoVision 7- 40" motorstand, samt til det originale motor
væg beslag for BV7- 40" + med BeoSound Stage adapter - To-polet stativ.

StbBrackets.co.uk.Tryk her.
______________________________________________________________________
Et spørgsmål: Er der er nogen her på tråden, der har bestilt et LG/ Harmony tv
eller en BS Stage soundbar hos jeres forhandler, til levering når det er muligt. ?
Brugeravatar
Af Millemis
#304136
Peter Pan skrev: Et spørgsmål: Er der er nogen her på tråden, der har bestilt et LG/ Harmony tv
eller en BS Stage soundbar hos jeres forhandler, til levering når det er muligt. ?
Et spørgsmål: Har du selv (@Peter Pan) hørt/set BS Stage hhv BV Harmony i aktion hos en (eller flere) forhandler(e)?

MM
Brugeravatar
Af Peter Pan
#304142
VESA 7- 40 - 200 adapter er designet til LG's tv 55" C9, eller LG's tv 65" C9. Monter et ikke -
B&O TV på din B&O BeoVision 7- 40" gulvstand med denne løsning, fra StbBrackets.co.uk.

Billede

Audio/ Video setup der ses på billedet: OBS - Endnu ikke hele mit setup. :p
Yamaha RX-A880 Surround Receiver med eARC. - LG/ 55" OLED C9 TV med eARC/ HDMI 2.1.
Passive BeoVox Penta som fronthøjttaler. - BeoLab 7-4 center højttaler. - BeoLab 4000 baghøjttaler. -
Audio Pro ACE-Bass B1.20. - Sub - Cayin CD-252.- Beogram TX pladespiller med MMC1 pick-up. -
JJAZ IP205KW 2 x 500 Watt ICEpower stereo forstærker for Penta. - Apple TV 4K. - iPhone/ iPad. -
Samsung SMT-H3106 YouSee HD boks. - Oppo BDP-93 EU Blu-ray afspiller.
Brugeravatar
Af Millemis
#304169
Peter Pan skrev:
MM - Se side 10. Evt. BeoVision 7- 40" motorstand betjenes manuelt.
Jeg ser intet om ‘fjernbetjening/er’ dér!
Kunne du være lidt mere konkret?
Er da vigtigt, hvordan du (og konen) tænker at styre hele det sammelsurium af produkter.
(I hvert fald, når man - som jeg - er vandt til én fjernbetjening/en B&O-én af slagsen).

MM
Brugeravatar
Af Peter Pan
#304175
@ Millemis. Skal du ud og købe kage ? Er dit Avant ANNO 2014 stået af, siden du viser evt. genbrug af min BV 7-40 gulvstand, så stor interesse. ?

Heldigvis er vi ikke afhængig af B&O's økosystem. Så med LG's Magic fjernbetjening - (eARC - HDMI 2.1. Enhanced Audio Return Channel), + måske en af de fjernbetjeninger fra skuffen. Du behøver ikke bekymre dig om os Millemis, jeg vil blot bevare den 5.1 lyd jeg er vant til når vi ser film. Det er fedt, når pengene så også kan bliver på vores konto.

Jeg skal ikke redder B&O, det må du selv klare. Nu har du jo været ud at lytte og kigge, så må det da være tid du skal ud og købe, IK'. :D
Brugeravatar
Af Millemis
#304183
Godt forsøgt!
Men ikke et overbevisende svar...og da slet ikke i en tråd, der hedder ‘Er du til B&O - men ikke 100%’.
Det setup, er vist meget langt fra ‘....ikke 100%’.

Du kunne jo passende omdøbe tråden til: ‘Er du til B&O - på Peter Pan’s måde:s

MM
Brugeravatar
Af Peter Pan
#304190
Peter Pan skrev:Et spørgsmål: Er der er nogen her på tråden, der har bestilt et LG/ Harmony tv
eller en BS Stage soundbar hos jeres forhandler, til levering når det er muligt. ?


Millemis skal altså heller ikke bestille LG/ Harmony tv eller en BS Stage soundbar hos sine B&O forhandlere. :(( Han høre nok ikke til B&O's målgruppe. :p
Brugeravatar
Af Peter Pan
#304272
Skulle noget have ændret sig på dette område, på de to år der er gået. ?

Selvom B&O's WiSA understøtter bitrates op til 96/24, er Wireless Power Link begrænset til 48/24 permanent. Dette skyldes at fejlfrekvensen i WiSA / WPL er defineret som en sandsynlighed pr. Antal transmitterede bits. Ved at halvere samplingshastigheden halverer du fejlraten pr. Sekund. Og inden nogen hopper til nogen konklusioner ... I vores originale test af WPL, før vi frigav den, kørte jeg en test, hvor jeg kontrollerede transmitterede bits vs. modtagne bits. I en konfiguration uden forstyrrelse udefra, hvor jeg registrerede 0 bitfejl efter 11 dages kontinuerlig streaming. WPL-fejl er på bitniveauet (de er ikke prøve eller blokerer frafald) og kan være resultatet af ting som ekstrem afstand mellem Tx og Rx eller forstyrrelse af feltet mellem Tx- og Rx-enhederne. Skål - geoff.
Læs på Engelsk her - https://forum.beoworld.org/forums/t/27777.aspx
Brugeravatar
Af Millemis
#304286
Peter Pan skrev:Skulle noget have ændret sig på dette område, på de to år der er gået. ?


Skål - geoff.

Læs på Engelsk her - https://forum.beoworld.org/forums/t/27777.aspx
Allerførst - tak for linket til den originale tekst :)

Hvad skulle have ændret sig? Hvad tænker du på, hvorfor? Er en ændring nødvendig eller hvad?

Og hvorfor skal geoff skåle?

MM
  • 1
  • 114
  • 115
  • 116
  • 117
  • 118
  • 326