Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Brugeravatar
Af Millemis
#303668
Peter Pan skrev:@ Millemis. Du er da velkommen til at oversætte dine indlæg
til Dansk på denne tråd, hvis du mener det skulle ændre noget.

At der er ved at komme gang i salg / brugen af LG Wisa USB-stick /
WiSA Transmitter-stick, er det der er vigtigt, og ikke hvad du skriver.
Jeg tror nu nok at jeg takker nej til dit tilbud.....bare du husker på, at du ikke kan stole på at Google oversætter korrekt - og linker til den oprindelige tekst, når du citerer. De allerfleste kan altså læse engelsk.

Jo, det er vigtigt.
Fordi man ikke skal tro, at en WiSA-stick er et vidundermiddel.
Man skal kende dens (eventuelle) fordele og sandelig også ulemperne....og det gør man ikke ved at du indsætter et billede af en stick bagi et LG-tv!

MM
Brugeravatar
Af Millemis
#303672
@Peter Pan
Prøv nu at se efter i den originale/non-googleoversatte udgave.
Den tråd var godt nok på tysk, men flere af indlæggene var på engelsk....
....bl.a mine to sidste - hvor jeg skrev om det, du ikke så gerne vil høre om ( = ulemperne ved WiSA Ready-løsningen).

MM
Brugeravatar
Af Peter Pan
#303673
Januar 2020 afslører LG Electronics traditionelt sine nye OLED- og LCD-tv'er på CES.
Den ny generasion vil modtage forbedringer, f.eks. støtte til output af billeder og lyd, og
selvfølgelig den nyeste version af webOS 5.0 - software platformen. Så vil vi nok også se
forbedringer for anvendelse af LG WiSA USB-stick.
Af jng
#303686
PeterD skrev:...
Spændende hvad fremtiden bringer?
...
B&O kan i hvert fald ikke frasælge Automotive-divisionen. Den indehaves allerede af det sydkoreanske industrikonglomerat Samsung.
Brugeravatar
Af Peter Pan
#303688
Billede
Kristian Tear Kilde: Bang & Olufsen

Bang & Olufsen A/S rydder nu op efter at have erstattet sin administrerende direktør med den tidligere manager fra BlackBerry Ltd. Kristian Tear, 55 år, som øjeblikkeligt tager over efter Henrik Clausen. Aktien steg 9,5% til 37,60 kroner i København, efter at være faldet mere end 70% i løbet af de foregående 12 måneder.
Brugeravatar
Af Millemis
#303721
@Peter Pan
Hvad betyder ‘Bang & Olufsen A/S rydder nu op’?
Hvad er det, der skal ‘ryddes op’?

Jeg har ikke hørt nogen officiel udmelding....har du?
Er det det bare dine egne tanker - i så fald hvad mener du med det/hvad er det, at Kristian Tear kan gøre anderledes?
Eller er det bare endnu et citat (kilde?) fra en af de mange åh-så-kloge erhvervskommentatorer - et citat, der reelt ikke siger noget.

OBS. Læser man rundt omkring, hvad folk mener, at B&O bør gøre, stritter det i mange forskellige retninger :(

MM
Brugeravatar
Af Peter Pan
#303723
Hvad indebærer det mere konkret, når B&O taler om ny teknologiplatform. ?

Begreber i B&O's stillings ansøgningninger. Læst her.
Søg via Google. Så finder vi måske ud af noget.
__________________________________________________________________________________

Søg på: Cortex-A53 quad-core processors = Et eks. er - Raspberry Pi 3 Model B ARM Cortex-A53 CPU
__________________________________________________________________________________

Søg på: Linux for embedded systems.=
Et eks. er - Raspberry Pi 3 General-purpose Input/output Raspbian Linux On Embedded Systems PNG
_______________________________________________________________________________
Brugeravatar
Af Millemis
#303727
Hvis en WiSA Ready Transmitter så nok hellere den fra Axiim - LG’s dongle er alt for simpel.
Bare ærgerligt at man skal pre-order den - åbenbart er den endnu ikke færdig O-O

Men det må vel komme an på en test....til den tid.

MM
  • 1
  • 110
  • 111
  • 112
  • 113
  • 114
  • 326