Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af bbplayer
#303597
Synes det er helt klart, firefox virker som en ringe platform at have kørende i 4-5 år mere, hvor AndroidTV er den sikre på det smart tv man vælger.

TV prisen er jo mindst den samme, at så , der kom et vægbeslag med, kan power nok også gøre på XF9005, så prisen er mindst den samme.

Tror slet ikke man kan sammenligne gamle panasonic, med deres nyere firefox baseret løsninger. Hvis altså ikke der er tale om en firefox v1 skærm :)
Af George1
#303604
Nej den er ej, hvis den kommer ned i 10 spir igen vil den blive revet væk. Er med på Sonys lyskanon er super, derfor var den også med i mine forslag.
Af michael.parker
#303607
Power i Herlev havde i dag tilbud på xf9005 til 10.000kr , da jeg kom derud var den selvfølgelig væk?

Prøvede at handle Panasonic ned på samme pris men det ville de ikke.
Nu vil jeg holde øje med priserne på begge det næste stykke tid...
Af George1
#303624
kamikazedk skrev:
George1 skrev:OLED 77" har ikke nogen gang på jord iforhold til trådstarters behov/ønsker.
Måske du selv skulle vente og købe en ny model OLED 77" til kr 15000 om et år, så aftager jeg den gerne for kr 16000. ;)
Nu var det også skrevet med et glimt i øjet, og skrev jo heller ikke at det ville være en ny model. Men faktum er, at man nu kan få 65" OLED tv til under 10.000, hvilket for et år til halvandet siden virkede urealistisk. Så priserne går kun en vej, og det er nedad. Måske de ikke lige lander på 15.000, men de nærmer sig...
Måske du kan se denne med et glimt i øjet ang. Oled priser 2020.
https://youtu.be/dRWGfXpyk0c
Af michael.parker
#303838
Jeg har i dag købt Panasonic , levering på fredag.
10.000kr hos power , håber jeg bliver glad og tilfreds , ellers har jeg 30 dages returret ?