Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Brugeravatar
Af Millemis
#303520
Det var en kommentar til temaet:
Apple TV 4K kan opdateres til iOS 13. Men samtidigt med andre har
skrevet om deres oplevelser efter Apple TV 4K opdatering. Læs her.


En ATV3-boks og tvOS13 har vel ikke meget med hinanden at gøre.
Hvad løsningen på ‘dit’ problem er, ved jeg ikke.
Der var to ATV3-versioner, så vidt jeg husker - måske er der dér forskelle?
Hvordan er din boks sat til at reagere i PUC-opsætningen (fra ved kildeskift....osv)?

MM
Brugeravatar
Af Peter Pan
#303547
Hej Rasmus
Nu har jeg været inde og se at den seneste ATV3 software version er 7.4 (808).
Så mit lille problem med ikke at slukke, er sikkert opstået med denne opdatering.
Til jeg evt. findes en løsning, må jeg blot konstatere at ATV3 ikke bruger ret meget strøm. :)
Brugeravatar
Af Peter Pan
#303553
Nemlig Torben. Men jeg har 2 stk. ATV3. Den ene benyttes kun via Optisk
out, og den anden kun via HDMI tilslutning, det er den der bliver opdateret.
Så længe jeg benytter BV 7, mener jeg ikke jeg får nok ud af en ATV4K.
_____________________________________________________________________________________

Så til noget langt mere alvorligt -

3. oktober 2019.
Bang & Olufsens regnskab viser et fald i omsætningen
på 30 procent i forholdet til samme periode sidste år.

https://www.electronic-supply.dk/article/view/679745

https://bo.eventcdn.net/201910q1/
Brugeravatar
Af Millemis
#303556
Peter Pan skrev:Nemlig Torben. Men jeg har 2 stk. ATV3. Den ene benyttes kun via Optisk
out, og den anden kun via HDMI tilslutning, det er den der bliver opdateret.
Så længe jeg benytter BV 7, mener jeg ikke jeg får nok ud af en ATV4K.
_____________________________________________________________________________________
Dårlig undskyldning!
Selvfølgelig behøver du ingen ATV 4K-version.
En ATV 4 er den rigtige boks til en BV7.
Med en HDMI Audio Extractor (som denne: https://www.lindy-international.com/HDM ... 8167&ci=20) kan du hive HDMI-signalet til tv’et ud og der er en Coax-udgang, så du derefter kan undvære den Optic to Coax Converter, du nu er nødt til at have nu.

Mon ikke den rigtige grund er en blanding af, at det koster og at det er besværligt at ændre på.
Og det er vel også ok - men så er det bare sådan, ikk’ Peter Pan :p

MM
#303558
Det var ikke rar læsning at gennemgå B&Os kvartalsregnskab i dag.

Der var dog det her afsnit i teksten:
"For the remaining part of the financial year new products are planned within the flexible living and On-the-go categories as well as updates and colour versions of existing products. The first products based on the company’s new technology platforms will be launched in the second half of the financial year."
Af Globulus
#303560
Ja, de har da forhåbentligt hele tiden nye produkter i støbeskeen som alle andre producenter har det. Og opdateringer af eksisterende produkter er vel også at forvente. Nye farveudgaver har man også set før. Nye teknologiplatforme er ikke altid et plus. Men det giver da noget at skrive om.

Alt i alt en omgang a la "det gik ikke helt som forventet, men det skyldes tiltag der vil stille os i en bedre situation fremadrettet" - og så må de tålmodige aktionærer blot tro på det lidt tid endnu. Jeg synes dog man lidt for ofte har hørt den der med at man er midt i en omstilling.

Det er som når man gang på gang hører en fodboldtræner sige, at nok er det ikke gået så godt i de seneste kampe, men han ser nogle gode takter og er fortrøstningsfuld hvad angår resten af sæsonen.

Kursen er atter nede omkring det laveste niveau vi så under finanskrisen. Ryger vi ind i en recession er et luksusmærke som B&O et af de første, der kommer til at mærke det, og så kan det gå stærkt.
  • 1
  • 108
  • 109
  • 110
  • 111
  • 112
  • 326