Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#303060
Har aldrig fulgt med i alt det Black Friday hysteri, men i år står jeg rent faktisk og mangler TV, lyd, hårde hvidevarer og andet elektronik.

Er der noget reelt at spare ved at vente til denne dag, eller er det kartoffel kartoffel..?
Af sokken
#303062
Nogle ting spare du en del ved og andre ting ikke noget.
På dagen kan du se her på flatpanels om tingene har været billigere før.
Ellers kan du evt se pris historik på pricerunner
Af PeterD
#303063
Syntes ikke rigtig der er det helt store.

Det er ofte de samme ting og mærker som bliver nedsat, så forvent ikke en gavebod, for dér skal du til USA, hvor folk ligefrem kan komme op' at slås når de gode tilbud, skal hjem i privaten.
Af bphhm
#303130
Synes min erfaring har været når jeg har checket at der ikke er de vilde tilbud.

Derimod synes der at være fine tilbud hver gang Power åbner en ny butik som så som regel følges op af gode tilbud fra Elgiganten.
#303132
Der er vel grænser for, hvor mange Power-butikker, der kan dukke op og med mindre man er heldig, så skal man nok også ud og køre lidt efter det. Og have mod på at sove i en klapstol... ;)

ElGigantens match af priser har dog været guld værd, de gange jeg har handlet op mod Powers åbninger. Sidst kørte jeg ud ved frokosttid, parkerede lige foran ElG, fandt og betalte et OLED-TV og var tilbage på kontoret med en ny kop kaffe inden for 13 minutter... Hos Power stod man i kø i timevis for at få samme produkt.