Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af steen6400
#302842
Har du prøvet en panel-rens?
Af George1
#302846
Supergris skrev:
George1 skrev:Er helt enig, men flertallet af fladnørder foretrækker det bedste billede og så leve med de fejl der nu måtte være på et OLED, og ynder at fortæller alle skærm teknologier har deres svagheder/fejl, dog må det være mere surt med fejl på en dyr OLED end på en billig LED skærm.
Dette er min opfattelse, andre er meget velkomne til at have en anden mening, så kan vi være enige om at være uenige 8-)
Nogen grund til, du altid behøver tale negativt, om et produkt, du selv har fravalgt, og derfor sandsynligvis ikke har nærmere kendskab til?
Hvorfor har jeg aldrig set en tråd, hvor du har været inde at komme med en lignende kommentar, når det er den anden vej rundt?

Enig i, jo dyrere et TV er, jo mere regner man med, billedkvaliteten er i orden, men jeg synes mange efterhånden er begyndt at lede efter fejl, som ofte kun forekommer ved egentlige testbilleder; ikke at det er tilfældet her, da det ligner en decideret fejl i panelet...
Ikke forstået skriver jo at OLED har det bedste billede, har ikke selv OLED da flatpanels kloge brugere har frarådt mig dette grundet mit forbrug på 3 timers dagligt News, ellers var jeg hoppet på OLED, synes nu selv jeg har fået et rimeligt godt kendskab til OLED, efter at have læst op og fulgt stort set samtlige debatter/ tråde omkring denne teknologi, håber ikke du er OLED fornærmet, men go aften til dig.
Senest rettet af George1 16. sep 2019, 19:28, rettet i alt 2 gange.
Af DHRasmussen
#302847
steen6400 skrev:Har du prøvet en panel-rens?
Kørte programmet igår da jeg gik i seng, men arbejder deres udenbys så har ikke mulighed for at se om det hr hjulpet før om kogle dage