Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Aldin
#302896
indlægget er ikke relevant mere.!
Senest rettet af Aldin 31. okt 2019, 20:29, rettet i alt 1 gang.
Af kronholm
#302899
Kort opsummeret er det vel design + twin tuner vs. Hdmi 2.1 / hdmi e
ARC + muligvis bedre processor.

Selv om c9 ikke er grimt.
Brugeravatar
Af bbplayer
#302900
Jeg ville nok beholde C9 , selvom W8 er super flot, så er deres tvbar godt nok ikke så pæn, og du mister næsten muligheden for et alternativ som soundbar.

Som Kronholm nævner, er der også andre fordele der på C9 :)

Så jeg stemmer på C9, hvis altså ikke du mener du lever yderst designmæssigt flot og en wallpaper giver det ekstra i stuen som almindelige skærme stadig ikke kan.
Af Aldin
#302901
Nej lever ikke designmæssig w8 har masser wow effekt man som i nævner C9 har nyer processor og hdmi 2.1 den er bedre rystet til fremtiden, det bar ikke så tit at man for mulighed for at købe Wallpaper serien til under 20.000kr
Af kronholm
#302903
Vil også sige at hvis det var 65" oled jeg var ude efter til power åbningen, så havde jeg nok snuppet b8'eren til 10.000... Der synes jeg man fik mest for pengene.

Men man kan måske stadig få dem til den pris ved elgiganten eller bilka. Det er bare ikke på online lager... Så er spørgsmålet om dem de har i butikkerne så er dem kunderne har returneret.

Men vi er alle forskellige. Jeg bestilte c9'eren. Som forhåbentligt bliver leveret engang.
Brugeravatar
Af bbplayer
#304620
bromberg skrev:Jeg var gået på c9, hvis jeg alligevel havde et eksternt lydsystem til.
Det har trådstarter så også valgt, da hans W8 sælges igen :)