Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mcj62
#302737
Er der nogen der ved om de har flere af dette tv til 29999.- kr i power Esbjerg. Jeg gider ikke køre 160km for at få at vide de er solgt. Jeg har forsøgt at spørge via chat på powers hjemmeside. Men det vil de ikke oplyse mig om. :(
Af Elox
#302739
De har skrevet hvilke vare der er udsolgt. LG C9 77” står ikke som udsolgt i tilbudsavisen online.
Af claus64
#302742
Du må meget gerne høre hvor mange der er tilbage hvis det er. Overvejer Frederiksberg - Esbjerg i bil i morgen.
Af kronholm
#302743
De har vist solgt 16.... Deriblandt et til mig. Kørt derfra for 30 min siden.

Giver lige et 2019 oled chancen.
Af kronholm
#302753
Tja... Det sagde han i hvert fald. Hvis der kommer folk der vil smide de penge - og de ved de kan skaffe flere - så er de åbenbart fleksible.

Det kan også have været en løgn. Kan dog ikke se formålet med det. Han kiggede på computeren.

Der går igen 1-2 uger før det bliver leveret.

Ikke just et traditionelt kø-tilbud... Der plejer varerne vel at være ved sælger?

Men det er fint at jeg ikke selv skal transportere.

De havde udstillet c9 i 65". Og det så jo godt ud. Men det kan ikke bruges til noget når man ser på langsomt 4k materiale i butikken.

Det er tyndt! Ca. 8mm i rammen vil jeg tro. Og så er der så klodsen bagpå. Men mon ikke det kommer 5-6cm længere ind mod væggen end sony'en.

Troede ikke c9 havde twin-tuner, men det har den åbenbart i 77". Det er lækkert nok.

Tror sony'en har bedre lyd. Mit gamle plasma som jeg har taget i brug igen, mangler noget i forhold til Sony'en.

Hvad er din erfaring med a1? Banding?
Af idan.nir-hakak
#302791
Det har en smule banding. Tænker det er umuligt at få uden. Men er ikke generende i 99% af tiden så har valgt at leve med det. Til gengæld synes jeg ansigter er meget mørke i dolby vision.
Af kronholm
#302793
idan.nir-hakak skrev:Det har en smule banding. Tænker det er umuligt at få uden. Men er ikke generende i 99% af tiden så har valgt at leve med det. Til gengæld synes jeg ansigter er meget mørke i dolby vision.
Det bemærkede jeg ikke lige. Justerede bare lige hurtigt efter flatpanels indstillinger, selv om der ikke er nogen garanti for at de virker.

Nogle påstår banding bliver bedre med tiden. Men det virker til de 2017 modeller er ret hårdt ramt af det. Også lg.

Jeg krydser fingre... Jeg kan måske leve med en smule, men jeg magter ikke at se bjælker 15 gange igennem et enkelt afsnit af "when they see us" på netflix.
Af idan.nir-hakak
#302794
Sådan ser det ud. Kan eksperterne sige om det er slemt ?
Vedhæftede filer
Sådan ser mit banding ud. Ved ikke om det er slemt men bemærkes sjældent i film.
Sådan ser mit banding ud. Ved ikke om det er slemt men bemærkes sjældent i film.
5DBDEA04-4425-484A-95AC-B923B503D6A4.jpeg (510.52 KiB) Vist 2207 gange
Af idan.nir-hakak
#302796
Nej bare der hvor jeg har kunne se det mest. Det ser sådan ud med 5% Grey screen.
Vedhæftede filer
0D2AC289-A69B-4F2E-ACF7-895397B2F0BB.jpeg
0D2AC289-A69B-4F2E-ACF7-895397B2F0BB.jpeg (357.99 KiB) Vist 2198 gange
Af kronholm
#302797
Synes ikke det ser super ud. Men dine bjælker er måske lidt mere udvaskede, så det ikke er helt så tydeligt som mine var.
Af idan.nir-hakak
#302799
Altså kan godt se det i bestemte scener, men typisk ved hurtige panoreringer med den rette baggrund.