Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Af Lars J
#302448
Kan ikke få Chromecast til at virke, nogen der kan hjælpe? Chromecast logo dukker ikke op i de forskellige apps. Google home og LG's speaker app har fundet min soundbar.
Af Champ77
#302483
Kan desværre ikke hjælpe dig...Da jeg ikke engang kan få appen til at virke (har prøvet med både LG wifi speaker og music flow). Virkede det første gang for dig? Nogen tricks?

Og i øvrigt, hvordan virker Atmos for dig?

Henter baghøjtalerne på onsdag, håber det giver lidt mere knald på.
Af Supergris
#302484
En forudsætning for, det virker, er, man er koblet op på samme wifi...
Af Champ77
#302485
Og så fik jeg appen til at virke ved at kable min SK9Y til routeren. LG wi-fi speaker appen kunne stadig ikke finde min soundbar efter 2 forsøg, men efter andet forsøg, havde den så alligevel fundet soundbaren på trods af hvad den sagde og alt virker inklusiv chromecast. (min tlf er Huawei p10 mate og jeg får chromecast logo og funktionalitet via LG wi-fi speaker appen).
Af Lars J
#302605
Så virkede det lige pludselig i går. Men her til morgen var den igen gal. Måske det er min mobil Sony Xperia Z5 compact der er problemet. Soundbaren er kablet og på samme net som min mobil. Må lige prøve med en anden mobil senere i dag. Mærkeligt. Skal speaker appen kører/være aktiv for at det virker eller hvordan?
Af bullerfnis
#302726
Har en del af LG musik flow højtalere samt en LG sj9 soundbar, og det er så mega ustabil, nogle gange virker det, andre gange gør det ikke :( det er mega frustrerende

Har desværre ikke fundet løsningen på det
Af Lars J
#302740
Vi må håbe det løses i forbindelse med en opdatering.