Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af bromberg
#302568
Jeg har igennem længere tid rodet med lip sync issues og længe rodet med sonos (5.1) og mit c8 tv uden at ramme noget brugbart.
Så slår jeg Dolby digital 5.1 fra på ATV og sætter på stereo og alt er i orden. Jeg syntes ikke jeg har oplevet de problemer så markant som nu.
Efter noget google kan jeg se det er et kendt problem. Nogen fiks til det problem?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#302569
Jeg skal ikke kunne sige om det løser problemet, men i tvOS 13 er der en 'Wireless Audio Sync' funktion, hvor man vha. iPhone måler tv'ets forsinkelse på kredsløbet med henblik på at synkronisere lyd. Den er tiltænkt trådløse AirPlay-højttalere, men måske det er værd at give et skud?
Brugeravatar
Af Naiera
#302577
bromberg skrev: Så slår jeg Dolby digital 5.1 fra på ATV og sætter på stereo og alt er i orden.
Jeg har også synkroniseringsproblemer med alt andet end Netflix for tiden, hvis jeg bruger 24Hz (omend HBO-indhold via Hulu fungerede perfekt ;;)), men da jeg sidst prøvede at ændre på lydformatet hjalp det ikke.
Af jramskov
#302585
Torben Rasmussen skrev:
jramskov skrev:og 4K Youtube... *brain explodes*
Not gonna happen. Den mangler hardwaren til at dekode Googles 4K stream.
Det skulle selvfølgelig kobles sammen med nyt hardware...som ikke blev præsenteret.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#302595
XDR

Jeg er praktisk talt blevet lovet Disney-indhold i 4K HDR på iTunes, så jeg nægter at sove med dyne indtil du får det fikset. Så kan du lære det.
Brugeravatar
Af Pede8000
#302597
Vi har set en del om det indhold Apple selv producerer, men har de også været ude på markedet for at købe eksternt produceret indhold?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#302598
Ikke umiddelbart noget licenseret indhold i pakken. Da Apple TV+ integreres i Apple TV app'en, hvor der (på et eller andet tidspunkt) også vil være indhold fra andre tjenester, så vil det udadtil nok ser ud som om, at kataloget spænder bredt. Jeg tror, at det er er sådan vi skal forstå plusset - altså noget ovenpå det anden.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#302599
I øvrigt. Apple siger, at muligheden for at lade AirPlay 2 enheder (Apple TV, Samsung TV, LG TV og AirPlay-højttalere) indgå i HomeKit scener og automatisering er blevet udskudt. Det vil ikke være med i iOS 13 eller 13.1 (30. september). Det kommer først med en opdatering senere på året.
  • 1
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 103