Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af bbplayer
#302561
Du kan altid finde den sølvfarvede model som vist kommer med E modellen, den er fin og jeg købte den til min C6 , som var til E7 da jeg fik den.

Den er pæn og fungerer. Spørgsmålet er hvad du mener med genveje? Evt. kig efter den på ebay.de,

https://www.ebay.de/itm/New-genuine-Mag ... 3159302439?

MR700 , kan dog ikke se sådan en findes til E8/E9? Burde dog virke vil jeg mene, til B8, det er måske et sats men tvivler på de har ændret meget.

Se bedre billede her i E7 anmeldelsen: https://www.flatpanels.dk/test.php?suba ... 1497845711
Af Perfod
#302562
Jeg mangler en INFO knap.
Som det er nu skal jeg trykke på hjulet og gå op i venstre hjørne og trykke på programmet også bruge pil til højre for at se næste program.
På mit ældre panasonic trykkede jeg bare På INFO knappen og så pil højre så kunne jeg se næste program.
En anden ting der er ikke PLAY og STOP knap på fjernbetjeningen, og det er ret irriterende da jeg var vant til ikke at bruge min fjernbetjening til min NVIDIA SHIELD, den styrede jeg fra panasonic fjernbetjeningen da den kunne alt
Brugeravatar
Af bbplayer
#302565
Ok,
Info findes lige til venstre under tal i toppen :)

Ellers en fin remote, når de nu synes den sorte magic remote ellers er nok, så er denne jo ligefrem luksus og ok. Lidt Samsung over den, selvom den er større, så er den en ægte magic zapper remote :)
Brugeravatar
Af bbplayer
#302632
Når man ser de andre tråde på recordere, så kan der måske skabes tvivl om en E7 remote virker på C8/C9 modeller, hvis en E6 remote ikke virkede på C7 ? Desværre....

LG er jo ikke helt dumme, og der var jo små forskelle , præcis som Sony har en smartere remote ude til 2019 modeller, som er Bluetooth, alligevel virker den ikke på ældre 2018 skærme siges der.

Så producenterne er smarte der.
#302651
bbplayer skrev:, præcis som Sony har en smartere remote ude til 2019 modeller, som er Bluetooth, alligevel virker den ikke på ældre 2018 skærme siges der.

Så producenterne er smarte der.
Sonys Remote er ikke mere bluetooth end de øvrige modeller. Det er kun mikrofonen, som kører via BT og som ikke kan parres på deres ældre modeller - blot så det ikke skaber ekstra forvirring.