Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Basto
#302547
jeg starter lige med at fortælle at jeg selvfølgelig skal ha et bagbelyst LCD sony tv igen <B og ja som Oled har de sandelig også deres problemer men mon ikke tredje gang er lykkens gang for mig ?
Jeg har oprettet sagen hos Elgiganten i dag og jeg holder jer løbende opdateret om sagen og derer forhåbentlig gode håndtering af sagen. (Sidste gang var Elgiganten helt i top hvad angår kunde service )

Mvh michael
Af Basto
#302554
Ja det er træls at skul bruge tid på. Og bagefter går tiden med at tjekke den næste skærm for ujævn belysning osv. Men jeg er klar på mere lcd fra Sony så længe det er bagbelyst. Og hvem ved måske har producenterne endelig brudt forbandelsen med burn in og tint på Oled den dag jeg beslutter mig for at skifte skærm type ?
Brugeravatar
Af bbplayer
#302555
Om du skal bytte skærm efter nogle år på tordenfluer, eller bekymre dig om mulig BI , det er da vist lige fedt, når man gider jagte spøgelser, så skal man da nok finde dem, også efter nogle år.

Så hvorfor ikke hoppe på noget kvalitet og undgå den type problem og få noget bedre billede, du kan jo risikere at du aldrig får XG9505 da den pt er en del dyrere end din skærm ville være et par år efter.
Måske kan du stadig nå at få C8 :)
Af bromberg
#302556
Du kommer ikke til at komme uden om tordenfluer er en del af risikoen på LCD. Jeg tror ikke jeg har haft en LCD skærm i over 2 år uden tordenfluer.
Jo min forrige mac. Min nuværende har en enkelt.
Så ja for mit vedkommende har tordenfluer alle dage været et reelt problem, mens burn in endnu blot er potentielt.
Er glad for mit c8;)
Brugeravatar
Af hans123
#302579
Har nu heller ikke set dem i mit grej eller i nogle af de 50 skærme jeg har kørende på arbejdet.

Men der har været lange tråde om fluerne her på siden .