Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af elcom
#302297
Hvis du checker sidste års Q9FN på pricerunner, så kom den en tak ned på 22.990 omkring slut september. De sjove tilbud til 16.999 kom først omkring black friday.

Både Samsung, Elgiganten, Power og hifiklubben har kørt diverse tilbud på modellen. Men det har været tilbud med krav. Billede af burn in, indlevering af gammelt TV og lignende.
Af bphhm
#302313
Ja eller man kunne stille sig i kø ved Power i Esbjerg og se om man kan overbevise konen om at 75" ikke er for stort når man sidder 3-5 meter fra skærmen. Det lykkedes da vi gik fra 51" til 65" men jeg har mine tvivl når vi snakker 75"
Brugeravatar
Af bbplayer
#302316
Jeg bemærker ikke tv billede på 75" om aftenen, kun at det er stort :) Men når det er slukket og har en stor sort ting på væggen om dagen, så ja, nu større nu mere stjæler det sorte i en stue som vi gerne vil have oplyst for mange.
Brugeravatar
Af elcom
#302317
bbplayer skrev:Jeg bemærker ikke tv billede på 75" om aftenen, kun at det er stort :) Men når det er slukket og har en stor sort ting på væggen om dagen, så ja, nu større nu mere stjæler det sorte i en stue som vi gerne vil have oplyst for mange.
Q90R har en begrænset implementering af the frame funktionerne, så der kan sættes malerier eller egne billeder på. Så den sorte kasse ikke ser så voldsom ud :-) Den kan også sættes med tapetet bag ved :)
Brugeravatar
Af elcom
#302318
bphhm skrev:Ja eller man kunne stille sig i kø ved Power i Esbjerg og se om man kan overbevise konen om at 75" ikke er for stort når man sidder 3-5 meter fra skærmen. Det lykkedes da vi gik fra 51" til 65" men jeg har mine tvivl når vi snakker 75"
Du kan jo foreslå hende at prøve det i 30 dage, og returnere det hvis hun mener det er for stort med 75" efter den periode ;)
Af Eivind
#302324
Samsung kører et tilbud pt på en S10E mobil sammen med en QLED skærm (kun dyre modeller)
Dette løber til 31/10 og derfor tænker jeg ikke de store ændringer i pris indtil da
Af George1
#302369
Du kan få Q90 65" med 20 % rabat denne weekend i Power, går ud fra at der stadig følger en mobil med, i så fald er det et rigtig godt bud for så ny en model.
Brugeravatar
Af elcom
#302371
George1 skrev:Du kan få Q90 65" med 20 % rabat denne weekend i Power, går ud fra at der stadig følger en mobil med, i så fald er det et rigtig godt bud for så ny en model.
Hvis det er deres 20% rabat på TV i butik du tænker på, så skal du være opmærksom på det med småt.

"Gælder ikke allerede annoncerede produkter".

Samsung 65" Q90R har de med i Power avisen til normal pris, og er derfor annonceret :)
#302400
Den Samsung Galaxy S10e der følger med i de omtalte kampagner, kan evt nemt og hurtigt omsættes til kr. +3.000.....og dette kan derfor betragtes som en "prisreduktion" O_O