Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

#302207
Hej Alle,
Håber i kan hjælpe mig !

Jeg har lige købt et nyt tv, Samsung Q9FN og overvejer at købe en soundbar til dette, men da jeg ingen forstand overhovedet har på lydsystemer, så håbede jeg på at der var nogle herinde der kunne give en hjælpende hånd ! :-)

Jeg tænker at jeg vil bruge maks 4000kr på det, men igen, har ingen anelse om hvor vi ligger henne i priser. ;;)

På forhånd tak
For hjælpen :-)
#302214
Tak for svar :-)

Så vidt jeg kan læse mig til skulle den bare have en rigtig dårlig bas, ved ikke hvor meget indflydelse dette skulle have på en god film, men også hvis jeg skulle have lyst til at høre noget musik over soundbaren ? :-)
#302218
Den indbygede lyd i et Q9FN er for en fladskærm rimeligt godt, men skal du have kraftigere lydeffekter så kommer du ikke udenom en soundbar...evt med subwoofer.

Bor du i nærheden af Sønderborg er der et ret godt tilbud på et sæt Samsung HW-K960, men kun for selvhentere.

Skal bare en god lyd der giver et kraftigt boost ifht tv'ets lydsystem så kunne dette også være et hæderligt bud: Sony HT-XF9000