Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#302027
Overvejer nyt tv til stuen og valget står umiddelbart mellem ovenstående modeller.

Skærmstørrelse skal være 55" (det er hvad der er plads til). Kilde bliver primært Netflix, HBO og andre apps fra et AppleTV 4K (kommer næppe til at bruge indbyggede apps). Ser enkelte serier og spiller en smule PS4, men primært skal der være god kvalitet på film streamet fra AppleTV'et.

Hælder umiddelbart til C8 pga pris, men er det værd at ofre ekstra for at komme op i en af de andre modeller? (Eller med andre ord, hvad er det jeg misser med mit forbrug ved ikke at tage en af de nyere modeller?)
#302184
Stod i fuldstændig samme situation, apple tv 4k osv. Jeg valgte et C8 til 6000 i power på køtilbud. Super skærm, og da du kan styre alt med apple remoten (hvis du har den som kilde), tænd og sluk osv via arc, så det er nu dejligt let :)
#302208
Som jeg ser det er eneste grund til at vælge C9 fremfor C8 mulighederne og perspektiverne i HDMI 2.1. F.eks. til næste generation af spilkonsoller.

Valg af Philips OLED754 skal nok være for at få Ambilight. Tvivler på, at den lige foreløbigt bliver billigere end LG C8 er nu.

Og ja, fortsæt med Apple TV 4K til det "smarte" :)