Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af joeblach
#302141
IT-Bruger skrev:
henrik.yde skrev:Ja, det er et super tilbud. Havde ikke lige set det, da det ikke var tilføjet i "tilbudsjagten" her på siden. Og så er det endda 1000,- kr billigere end XF9005.
Faktisk blev det føjet til listen i 'tilbudsjagten'

Øverst står der bla:
Opdateret 26.8.2019: 55" Philips OLED803, 75" Sony XF90, 65" Samsung Q8DN, 65" LG C9 OLED, 55" Sony AG8 OLED...
:p
Jeg kan ik finde det...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Af Zixzi
#302154
skodacars skrev:Meldte det til indboforsikringen og efter at have sendt billeder til dem, har de valgt at "totaltskade" tvet,
Nu står jeg så og skal ha mig noget nyt.
Nogen der vil komme med en anbefaling, behøver ikke være OLED.
Skal bruges til UHD Blu-Ray, Netflix og PS4/XBOX ONE
Kan der fåes noget 55-65" i Prisklasse 7-10000kr som er hver at kaste penge efter?
Og skal man gå efter noget med Dolby Vision?
Bare af ren nysgerrighed hvad får du så udbetalt af forsikringsselskabet for et 3 år gammelt TV?
Af skodacars
#302171
Forsikringen (Top Danmark) var ret fair med pris synes jeg.
Jeg blev kontaktet af en reparatør som jeg sendte de samme billeder til som jeg postede her på siden,
3-4 timer senere kom der svar tilbage med melding om at tvet var totaltskadet.
Fik omkring 8.200kr som jeg synes er okay for et 3år gammelt tv.
Plus jeg har stadig mit LG OLED som de ikke ville ha, de sagde de ikke havde noget at bruge det til.
Så det kan blive et fint soveværelse/børneværlse tv.
Af skodacars
#302176
Martin Sjøstrand skrev:
skodacars skrev:Forsikringen (Top Danmark) var ret fair med pris synes jeg.
var ret fair med pris.... det er da årets underdrivelse :D Det virker da HELT gak, at du får 1.200 mere af forsikringen, end du kan gå ud og købe et B8 til nu :s
Ja, jeg klager sku heller ikke :D :D
Af Zixzi
#302179
skodacars skrev:Forsikringen (Top Danmark) var ret fair med pris synes jeg.
Jeg blev kontaktet af en reparatør som jeg sendte de samme billeder til som jeg postede her på siden,
3-4 timer senere kom der svar tilbage med melding om at tvet var totaltskadet.
Fik omkring 8.200kr som jeg synes er okay for et 3år gammelt tv.
Plus jeg har stadig mit LG OLED som de ikke ville ha, de sagde de ikke havde noget at bruge det til.
Så det kan blive et fint soveværelse/børneværlse tv.
Ja, det var sørme en god pris! Det er lige før, at jeg ville ønske mit TV stod af.. og dog :p :p