Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Tegner du abonnement på Disney+ ?

#301925
Alternativt en DNS-tjeneste. Herhjemme bruger vi SmartDNS ( https://www.smartdnsproxy.com ) til at få adgang til både europæiske og amerikanske tjenester. Her vælger man hvilken region en given tjeneste skal fungere som, indtaster DNS-serveren i netværksindstillingerne på f.eks. Apple TV, og så virker skal man ikke aktivere/deaktivere noget efterfølgende.
#301940
Hvad baserer digitalt.tv mon dette på? NENT specificerer ikke løbetiden på aftalen overfor hverken presse eller investorer.

- Aftalen blev indgået i sommeren 2014. 'Disney Movies On Demand' blev en del af Viaplay i efteråret 2014.
- Aftalen blev forlænget i marts 2017: https://www.mtg.com/press-releases/mtg- ... aboration/

Jeg kan dog ikke finde noget om varigheden på aftalen. I regnskabet for 2017 fremgår blot følgende "reinforced the strategic collaboration with Disney".

Skal man spekulere, så ligner det, at den første aftale havde en varighed på 3 år (og blev forlænget inden udløb). Hvis aftalen fra 2017 også har en løbetid målt i år - hvilket man må formode? - så står den til udløb i efteråret 2019 (2 år) eller efteråret 2020 (3 år). Mindre sandsynligt er det vel, at den udløber i foråret 2020?
#301955
I lanceringslandene, herunder Holland, lyder det som om, at de får lydspor, undertekster og brugerflade på hollandsk. Så mon ikke også danskerne gør det.

Multiple Languages: At launch, Disney+ will offer support for English, Spanish, French and Dutch languages, including both user interface as well as audio support and/or subtitles for library content, with additional languages available for Disney+ Originals.
Accessibility: The app offers support for closed captioning, descriptive audio and navigation assistance to help subscribers with disabilities discover and enjoy their favorite stories.
#301961
Rasmus Larsen skrev:Alternativt en DNS-tjeneste. Herhjemme bruger vi SmartDNS ( https://www.smartdnsproxy.com ) til at få adgang til både europæiske og amerikanske tjenester.
Jeg har lige et par spørgsmål til SmartDNS. Jeg brugte i sin tid UnblockUS til at få adgang til Netflix i USA, inden det kom til DK. Og da det endelig kom til DK, der brugte jeg det til at tilgå det amerikanske indhold. Det var så smart at man kunne gå ind på deres hjemmeside, og så skifte til det lands indhold man gerne ville se. Efter ganske få sekunder slog det så igennem, på de enheder der nu blev brugt til Netflix. Fungerer det ca. på samme måde med SMartDNS? Og virker det til Netflix pt? UnblockUS holdt jo op med at virke til Netflix...
Jeg ved godt at jeg bare kan tage en prøveperiode, og det skal jeg også nok gøre hvis det er... :p
#301963
Ja det fungerer i store træk på samme måde. Sidst jeg tjekkede med Netflix USA, virkede det dog ikke. Men ellers kan man sætte forskellige regioner på tjenester. Jeg har spurgt om de får Disney+ med, men de kan ikke bekræfte før tjenesten er online.

Her er deres interface, hvorfra man kan indstille region på tjenester. Channel Group A, B, C og D indeholder håndfuld tjenester. DRTV er ikke konkret nævnt, men sætter man B og D til Denmark, så virker DRTV også udenfor Europa, når man rejser. Det er sikkert fordi de omdirigerer trafikken hos Akamai (CDN'en som mange af tjenesterne bruger).

Billede
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 30