Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af skodacars
#301912
Hej
Jeg har et 55" LG OLED B6 som er 3 år gammelt.
For et par dage siden kom der ud af det blå en lodret linje med en enkelt lysene pixel på min skærm.
Jeg kørte "fjern panelstøj" 2-3 gange og det forsvandt, men nu 1 dag senere er det tilbage, og kan ikke fjernes længere.
Tror i at mit panel eller måske styre elektronikken bag er ved at være defekt?
Jeg har vedhæftet et billede af problemet
Vedhæftede filer
IMG_2273.jpg
IMG_2273.jpg (609.51 KiB) Vist 2277 gange
Af skodacars
#301915
Det er nok også det jeg frygtede, TVet er fra December 2016 så det er uden for garanti tænker jeg??
Må prøve at kontakte LG support i dag.
Nogen der har erfaringer med dem??
Af Brixen
#301918
skodacars skrev:Det er nok også det jeg frygtede, TVet er fra December 2016 så det er uden for garanti tænker jeg??
Må prøve at kontakte LG support i dag.
Nogen der har erfaringer med dem??
LG service virker ret godt. Mit B6 mistede pludselig billedet, og LG sendte en mand ud, som hjalp med at få tv’et ned af væggen. Han skiftede et stort modul, og så var der billede igen. Det var indenfor de to års reklamationsret.
Af skodacars
#301941
Jeg har fået svar fra LG support, de siger at det nok er styreelektronikken der er defekt, men at jeg skulle prøve med en fabriksnulstilling først, men det er jo nok bare et standard svar :)
Af PeterD
#301951
Kunne være rart hvis vi følger hvordan temperaturen på tv'et er?

Om det holdes i live eller om der skal hjertemassage, nej, eiektronikmasage til, for at holde det kørende.. O-O
Af skodacars
#302042
Meldte det til indboforsikringen og efter at have sendt billeder til dem, har de valgt at "totaltskade" tvet,
Nu står jeg så og skal ha mig noget nyt.
Nogen der vil komme med en anbefaling, behøver ikke være OLED.
Skal bruges til UHD Blu-Ray, Netflix og PS4/XBOX ONE
Kan der fåes noget 55-65" i Prisklasse 7-10000kr som er hver at kaste penge efter?
Og skal man gå efter noget med Dolby Vision?
Brugeravatar
Af IT-Bruger
#302048
I denne uge kan du også få et 65" Q8DN til kr 7.999 i Power...bedre tilbud på et 65" finder du næppe, hvis det haster med at få et nyt tv hjem i stuen.
#302059
Enig. Det er en god pris. Jeg ville umiddelbart prioritere Q8DN over XF9005 til den pris. Du får meget TV (og ikke mindst Smart-TV) for pengene i dén Samsung.
Af henrik.yde
#302060
Ja, det er et super tilbud. Havde ikke lige set det, da det ikke var tilføjet i "tilbudsjagten" her på siden. Og så er det endda 1000,- kr billigere end XF9005.
Af George1
#302061
Du skal være hurtig, hvis du vælger Samsungs Q8DN lige nu er det kun Power i Aalborg og Sønderborg der har flere på lager.
Skal afhentes.
Dette er absolut det bedste ikke OLED til prisen, når nu det kan købes til under kr 8000.
Brugeravatar
Af IT-Bruger
#302076
henrik.yde skrev:Ja, det er et super tilbud. Havde ikke lige set det, da det ikke var tilføjet i "tilbudsjagten" her på siden. Og så er det endda 1000,- kr billigere end XF9005.
Faktisk blev det føjet til listen i 'tilbudsjagten'

Øverst står der bla:
Opdateret 26.8.2019: 55" Philips OLED803, 75" Sony XF90, 65" Samsung Q8DN, 65" LG C9 OLED, 55" Sony AG8 OLED...
:p