Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Bülow
#301899
Hejsa har kigget en masse tråde igennem, før jeg oprettede mig herinde :), men står i den situation jeg skal ud og hente et tv i næste uge, og vil primært bruge tilbud fra Elmutanten og powah, El monsteret har et 55" Qled 6QF til 5000, og power har Sony 65" XF8577 5555,- og et Qled 65" QDNA til 8000,-


Har i forvejen et 46" samsung 8 år gammelt så et hvert af de nævnte vil gøre det bedere.

Jeg streamer en del Netflix ser fodbold, køre et XBMC mediecenter ved siden af også. Er der nogen der kan give deres besyv med mest value for money osv :)

Mit max er de 8000,-
På forhånd tak
Senest rettet af Bülow 25. aug 2019, 21:10, rettet i alt 1 gang.
Af Bülow
#301900
Hov skal siges at Fodbolden skal også streames det meste af tiden på Viaplay yousee osv :)
Af Beckham
#301901
Overvej evt. også Sony XF9005. Er det tv som håndterer de hurtige bevægelser i fodbold bedst. Vær opmærksom på at når du går fra 46" op til måske 65", så vil du uanset tv kunne risikere at se svaghederne i forhold til streaming af fodbold. Det er ikke altid lige optimalt med fodbold og streaming og jo større tv'et bliver, jo mere ser man det.
Af Grandahl
#301919
Havde klart valgt den Samsung Q8DN til knap 8000, det er et stærkt tilbud, hvor du får meget tv til prisen.

Hvis du vælger 55” ville jeg se væk fra Q6 og i stedet kikke efter LG OLED C8 til 7777kr
Af George1
#301943
Helt klart 65" Samsung 8DN nu er den kommet ned i en super pris, havde en svimlende vejledende udsalgspris på kr 24000 da den kom på markedet. :s
Af Bülow
#302120
Hejsa Valgte et Samsung 8DN og har absolute ikke fortrudt godt billede ved film og fodbold, havde også et gammelt et i forvejen så skulle nok ikke så meget til at imponere..... Men styringen af apps ja hele fjernsynet syntes jeg jo er genialt, og den lille fjernbetjening er da for awesome :D


Ps havde nok også været imponeret af Sony i forhold til mit gamle tv, og det var faktisk den lille remote og styringen af fjernsynet der gjorde jeg valgte Samsung