Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Niels E
#301820
Jeg købte mig sådan et TV til Powers åbningsfest i Aalborg her til morgen. Efter jeg har fået det op, kan jeg allerede se, at jeg skal et nummer op i størrelse (65").
I stedet for at køre direkte ud at returnere det, tænkte jeg, de gode folk her på Flatpanels skulle have tilbuddet at købe det til 6498 kr. (kalibreret) uden at skulle ligge i kø hele natten, som jeg gjorde.
Jeg har selvfølgelig kvittering og al indpakning.
Befinder sig i Aalborg. Penge skal være overført inden min returret udløber...

Også til salg på recordere.dk.
Senest rettet af Niels E 23. aug 2019, 21:12, rettet i alt 1 gang.
Af Grandahl
#301825
Kalibrering og kalibrering ? Det er bedre end de gør i Elgiganten.. Men det er et godt tilbud du har der.
Af bullerfnis
#301827
Hvor bor du henne af? Og du har vel også stadig indpakningen, så man kunne få det forsvarligt hjem?

Kunne godt være interesseret, kom for sent derop, kørte ellers efter det :)
Af bullerfnis
#301830
Kan man have det bag i en Stationcar? Hvordan fik du det med hjem? :) Har læst de ikke rigtig må "ligge" ned nemlig?
Af Niels E
#301831
Jeg lånte min brors bil som er ret høj. Ved ikke om det kan stå i en stationcar. Hvis sæderne kan tages ud, kan det helt sikkert.
Brugeravatar
Af bbplayer
#301833
Der er ingen historier om at lægge et OLED ned er forkert.

Eneste vigtige er, at når de ligger ned i original indpakning, skal forsiden opad, det er hvad indpakning siger med symboler.

Mange køber og kører med de skærme liggende i biler, flere på trailer, så det burde gå, men selvf. alt kan gå galt hvis du kører ned igennem østtyskland på brostensveje :)
Af LarsLarsen
#301844
Hej Niels E

Jeg har en godt tilbud til dig.. ;-)

Jeg er kommet i modsatte situation.. "Chefen" herhjemme, påstår 65" bliver alt for stort

Jeg har et total nyt OLED65B8 jeg er villig til & bytte med dit OLED55C8
- selvfølgelig penge (4000kr) min vej.. gir ikke noget for en kalibrering udført af Power/Elgiganten)

OLED65B8 er købt 15.08.2019 for 9.999kr (Er ikke afhentet endnu, så ka blive registeret i dit navn)

Sendt mig en pm, hvis interesseret

Bor i Nordjylland mellem Hjørring & Frederikshavn


NB! Hvis andre er interesseret i mit OLED65B8, sælges det for købspris 9.999kr
- skal sælges senest 26/8
Af Troels B
#301846
Hej, vi er interesseret i at købe 55C8 herhjemme. Vi bor i Aalborg og kan hente det i dag :)
Senest rettet af Troels B 25. aug 2019, 06:38, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af bbplayer
#301868
IT-Bruger skrev:Skulle måske have skrevet, at det ville være solgt indenfor 24 timer i stedet for 12 timer ?
Når det nu skal være, så skrev bullerfnis , kun 40 minutter senere, så mon ikke det var solgt allerede indenfor 1 time (og 10 minutter) :)