Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af keld.larsen
#301593
Hej , jeg går og overvejer købe nyt 65 tv, og har set dette tilbud hos power, er det noget i kan anbefale? Jeg har forgæves forsøgt finde anmeldelser af det, men umuligt, hjælp søges til et godt tv 65 tommer, på forhånd tak
Af keld.larsen
#301596
Mit budget er op til de omkring 12-13000kr, men ville helst ha noget lækkert til en god pris, og dette Sony er sat ned med mere end 4000kr, så var lidt lun på det, og tv skal bruges til streaming af HBO, Netflix, TV2 , og Dr tv
Af Grandahl
#301603
Med dit budget ville jeg kikke efter OLED der har en noget højere billedkvalitet end den du selv har fundet frem..

Jeg ville selv kikke mere efter LG end Phillips, de er hurtigere i kanalskifte, smart tv mm, og har Dolby Vision.. Men sådan noget er ofte en smagssag.
Af Grandahl
#301604
Kan lige nævne at der i tiden ofte er rigtig gode weekend tilbud, da Elgiganten og Power har noget der vel kunne minde om en lille priskrig.. Værd at holde øje med.
Af henrik.yde
#301681
Tillykke, du har valgt rigtigt, det skal du nok blive glad for, prøv at bruge billed-indstilingerne her fra Flatpanels, så er du godt kørende.??
Af keld.larsen
#301812
Hej igen, nu er tv kommet på plads alt er installeret, og kalibreret efter Flatpanels test, Men har under afspilning af mindhunter fra Netflix i 4K, observeret flimmer i billede, har så prøvet sætte min Chromecast til, den almindelige Chromecast uden 4K, og sat til 50HZ, nu synes jeg at det forsvandt! Er det noget i andre har observeret?