Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af IT-Bruger
#301371
Rasmus Larsen skrev:IT-Bruger: Jep, vi er med på IFA og vi skal helt bestemt forbi TCL. Der er i disse dage TCL-arrangement i New York, hvor X10 vises frem som 8-serien til det amerikanske marked. Jeg takkede nej til at tage turen over Atlanten for nogle få timers arrangement og fordi vi er så tæt på IFA.

Deres miniLED LCD skulle jo oprindeligt have været lanceret som 8K først, men nu kommer X10 som 4K i stedet. 8K er udskudt til 2020 - i hvert fald for Norden. Vi vidste godt det med 4K allerede i januar på CES, hvorfor vi inddrog det i vores artikel. En artikel som TCLs PR i øvrigt forsøgte at få taget ned :)
Har du hørt om der skulle være afsløret noget spændende om deres miniLED under eventet i New York...er da lidt spændt på hvad der er i vente fra TCL O_O ?
Af ekelund
#301400
Desværre ikke nogen tilbud , som lige trækker mig der ud selvom jeg bor tæt på, havde håbet en skarp pris på enten 75" XF9005 eller 65"C8 til en skarp pris , så bedste bud på OLED lige pt i 65" må næsten være B8 til 10.000
Brugeravatar
Af elcom
#301410
18.888,-kr er nu også en god pris på 65" W8 modellen. Ærgeligt den ikke fåes i 55" til soveværelses brug :-)
Af Globulus
#301412
15.999 er da også en fin pris for et 65" 8K QLED TV.

Der skal nok være nogen, der har haft et Q9FN eller Q90R i tankerne som kan finde på at tage et 8K TV i stedet, nu da prisen er kommet så lang ned.

OK, der er måske ikke noget 8K-materiale og 2018-modellen har måske heller ikke fremtidssikrede tilslutningsmuligheder, men så kan man se det som en Q9FN/Q90R-model med marginalt bedre opskalering.

Måske det er tid for en ny tråd kaldet "QLED TV prisudvikling"?
Brugeravatar
Af bbplayer
#301413
Globulus skrev:Måske det er tid for en ny tråd kaldet "QLED TV prisudvikling"?
Det tror jeg ikke er nødvendigt, for så har vi snart 8K OLED, og er tilbage i den lille tråd her. ;)
Brugeravatar
Af IT-Bruger
#301416
bbplayer skrev:Det tror jeg ikke er nødvendigt, for så har vi snart 8K OLED, og er tilbage i den lille tråd her. ;)
....og tilbage til ønsketænkningen fordi priserne for 8K OLED, de første år garanteret er skyhøje. Alle OLED tv over 65" er jo pt i prisleje der ligger fjernt fra hr/fru Jensens budget.
  • 1
  • 136
  • 137
  • 138
  • 139
  • 140
  • 192