Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#301333
I know... Og måske verdens bedste masseproduceret 3D tv.
Jeg har dog måske set 1 film i 3D over de sidste 2 år, så tænker jeg kan undvære, men håbe at sælge det til en som ikke kan og derved få en fair pris.
lennon skrev:Et farvel til E6 er også et endegyldigt farvel til 3D . .
#301340
Har lige solgt et 55" E6 der lige var fyldt 2 år. Fik 4000 på DBA efter lang tid, Folk har opdaget at priserne på de nye modeller er raslet ned hvoraf jeg vil tro selv på DBA at 65" vil kunne indbringe 6000 hvis man finder rette køber. Som du selv overvejer b8 så fås den jo til 9999 nu med garanti og opdateret systemer / software.
Skiftede selv til Sony AF8 i 65" da jeg fandt deres billedbehandling bedre
Senest rettet af peterhansen1982 14. aug 2019, 09:30, rettet i alt 1 gang.
#301341
Hvis jeg kunne finde c8 til 10000 ville jeg nok skifte. Men har ikke set det under 12k.
Og b8 vil jeg ikke have :)

peterhansen1982 skrev:Har lige solgt et 55" E6 der lige var fyldt 2 år. Fik 4000 på DBA efter lang tid, Folk har opdaget at priserne på de nye modeller er raslet ned hvoraf jeg vil tro selv på DBA at 65" vil kunne indbringe 6000 hvis man finder rette køber. Som du selv overvejer c8 så fås den jo til 9999 nu med garanti og opdateret systemer / software.
Skiftede selv til Sony AF8 i 65" da jeg fandt deres billedbehandling bedre
#301396
Nå så kom powers åbningstilbud i aalborg.

Ikke lige et tv som sidder lige i skabet til prisen for mig, så beslutningen må være at vente længere.. Hvilket egentlig er ok, da det er et super tv...

Men for lidt at spare på et 65" AG9 i min verden, og wallpaper ville have været nice, men svoret ikke at give over 15000 for et ny tv...(lige nu) :)

Tilbud kan ses her

https://tilbudsavis.power.dk/aabningsfest/?page=18#/