Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Beckham
#301087
Supergris skrev:Jeg vil mene LG B8 i 65" er et langt bedre køb, men selvfølgelig er det over dit budget.
At kigge på 55", når det er 65", man brænder for, vil du sikkert ikke blive tilfreds med...
Enig, hvis du først har set dig varm på et 65", så tror jeg du vil fortryde hvis du nøjes med et 55".
Af P0e
#301136
Hej igen. Jeg smuttede forbi Bilka og kiggede på det lækre LG OLED65B8. Jeg var simpelthen nødt til at eje det. Så må jeg sprænge banken en smule. Reserveret er det ihvertfald indtil imorgen, da jeg ikke havde medbragt en stor nok bil :D
Det bliver spændende at få dyret igang.

Noget helt andet er; Hvorfor er det tv signal de bruger i bilka så uendeligt ringe? Det er jo umuligt at se hvordan ting ser ud ved normal brug. At alle tv står og kører producentens demo materiale er jo også helt hen i vejret set fra et forbruger synspunkt. Men det sælger sikkert bedre.
Brugeravatar
Af IT-Bruger
#301369
P0e skrev:Hej igen. Jeg smuttede forbi Bilka og kiggede på det lækre LG OLED65B8. Jeg var simpelthen nødt til at eje det. Så må jeg sprænge banken en smule. Reserveret er det ihvertfald indtil imorgen, da jeg ikke havde medbragt en stor nok bil :D
Det bliver spændende at få dyret igang.
Tillykke med det nye tv, håber det vil tjene dig godt i mange år :)