Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#301100
Hej med jer
Overvejer lidt at skifte min gamle Samsung med ovenstående... men jeg kan ikke få styr på, hvordan 'Sony' delen performer - altså - opstart af guiden, skift mellem kanaler og den slags... er der nogen, der kan dele en video eller pege mig i retningen af en, hvor jeg kan se det... ?
#301101
Android delen er sløvvvvvvvvvv , jeg har selv 75XF9005 og før 65X8507C og de er ens , langggsommeeee.
Og som jeg hører er alle tv med Android langsomme.
Men fu.. et flot billede på XF9005 , har ikke fortrudt , men overvejer at droppe flow tv og bruge apps på Apple tv.


Stein
#301118
Det sker, når SoC delen bliver billig, og der skal vi helt sikkert langt frem, altså generationer som du nok har andre prioriteter til den tid, som andet i livet, og du bruger ikke tv's smart platform mere end du bruger en tv boks eller ATV til streaming, så er det jo totalt lige meget.

Så håbet må man godt have :) Det er nok bedre at se på streaming/tv-boks og eksterne enheder, og se tv som billede (og lyd) som det eneste og overlade resten til andre. Flere her på forum, har også givet udtryk for at tv producenter skal tilbage til "tv" og droppe deres smart tv addon. Lidt som i ældre tid med Pioneer skærme (og eksterne højttalere).
#301119
Der findes der allerede bedre\hurtigere Sony tv? TV som AG9 og ZF9 kører da på en nyere SOC og kører rigtig smooth og hurtigt.

Anyway….når det er sagt. Jeg har selv en XE93, hvor jeg formoder hastigheden er lidt det samme som på en XF9005. Jeg har haft den i et par år snart og jeg synes altså ikke det er så slemt igen. Ja, de nye Samsung og LG er hurtigere. Men f.eks. åbning af guiden i flow tv tager et splitsekund. Dvs. jeg zapper sjældent mellem kanalerne, men tjekker bare i guiden hvad der kører på de forskellige kanaler. Apps osv. synes jeg også kører ganske fornuftigt. Bottomline, så ville jeg aldrig fravælge tv'et pga. Android systemet.
#301127
henrik.yde skrev:Hvad orker du ikke ? at læse testen ? Hvad er det for et Sony TV du mener der kommer om et år med "ordentlig performance" ?
Har selvfølgelig læst anmeldelsen... Den orker jeg i den grad godt... Det jeg skal finde ud af om jeg orker er, hvorvidt jeg bliver for frustreret ift tiden det tager...

Derfor (og undskyld på forhånd) ville jeg høre om en med en xf90 gad vide hvordan det faktisk kører i en video... Sådan med at tænde tv, åbne epg, finde en kanal og evt skifte mellem kanaler?