Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#300997
Har netop købt et LC C8 OLED TV. Hver gang jeg prøver at oprette forbindelse til mit netværk skriver den bare, “kunne ikke oprette forbindelse til adgangspunkt’. Hvad fa’en sker der? Alle vores andre ensheden virker fint på vores wifi.
Brugeravatar
Af TBC
#301008
Jeg ville selv starte med at forsøge med en helt ubeskyttet WiFi adgang og tjekke om det overhovedet virker eller om TV'et er defekt - virker det så ville jeg begynde at bygge et gæstenetværk op med en super simpel adgangskode adgangskode (f.eks. "1a") hvor du starter med laveste sikkerhedsindstillinger og bevæger dig op ad i sikkerhedsindtillinger ind til du finder ud af hvilke der virker og hvilke der ikke virker. Når det så er på plads kan du enten vælge at indstille hele dit netværk med de sikkerhedsindstillinger der virker eller også lave et gæstenetværk til dit TV med lavere sikkerhedsindstillinger hvis det viser sig at være dem der er problemet.

Somme tider kan der også være tale om nogle karaktere i adgangskoden som ikke alle enheder vil spille bold med - hvorfor jeg forslår at starte med den ultra simple kode på gæstenetværkets trial and error udredning.
#301090
ThomasHK1979 skrev:Shit jeg er da ved at fortryde jeg valgte LG C8. Det er jo en kæmpe fejl på TV’et! Men blev ikke rigtig klogere på hvad jeg skal gøre.
Du kan jo foreslå flatpanels, at de også begynder at anmelde kvaliteten af hardware på tv, som wifi, BT og lyd som andre ønsker.

Er wifi problemet generelt og ikke en enkeltstående fejl, så vil de jo også erfare det, hvis de tester det, udover en enkelt connect til en ap men forskellige.