Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Grandahl
#300870
Den er super den B8, hvis C8 er i samme pris så ta den..

Når du engang bestemmer dig for et tv, så spørg efter settingstal, så kan en af os evt. Linke til dem
Af Grandahl
#300872
PeterD, og du føler dig af en eller anden grund forpligtet til foragte Samsung i “den gode sags” tjeneste i hver eneste tråd..

Kunne du ikke lave din egen tråd, hvor du laver en 4 km lang indlæg om at alt din galde mod Samsung, så kan du henvise til den.. Og vi andre slipper for læse det i hele tiden?
Af PeterD
#300873
Grandahl skrev:PeterD, og du føler dig af en eller anden grund forpligtet til foragte Samsung i “den gode sags” tjeneste i hver eneste tråd..

Kunne du ikke lave din egen tråd, hvor du laver en 4 km lang indlæg om at alt din galde mod Samsung, så kan du henvise til den.. Og vi andre slipper for læse det i hele tiden?
Det er bare sjovt at andre godt kan finde ud af at se bort fra mine kommentarer uden at skulle komme med kommentarer, men der er nogle som åbenbart finder sig ramt og jeg gør blot opmærksom på at der er 4 store producenter der laver gode tv hvis man finder den rette, så derfor behøves det ikke være det som sælgeren anbefaler, hvis man læser tests.

Der er forbavsende mange som tror at jo mere reklame man ser fra en producent, jo bedre må skærmene være.

Bemærk venligst at jeg ikke nævner nogle producentnavne i mit indlæg. :)

Du ved jo godt at jeg ønsker folk det bedste for deres hårdt tjente penge.
Af Ole_S
#300878
PeterD skrev:
Grandahl skrev:PeterD, og du føler dig af en eller anden grund forpligtet til foragte Samsung i “den gode sags” tjeneste i hver eneste tråd..

Kunne du ikke lave din egen tråd, hvor du laver en 4 km lang indlæg om at alt din galde mod Samsung, så kan du henvise til den.. Og vi andre slipper for læse det i hele tiden?
Det er bare sjovt at andre godt kan finde ud af at se bort fra mine kommentarer uden at skulle komme med kommentarer, men der er nogle som åbenbart finder sig ramt og jeg gør blot opmærksom på at der er 4 store producenter der laver gode tv hvis man finder den rette, så derfor behøves det ikke være det som sælgeren anbefaler, hvis man læser tests.

Der er forbavsende mange som tror at jo mere reklame man ser fra en producent, jo bedre må skærmene være.

Bemærk venligst at jeg ikke nævner nogle producentnavne i mit indlæg. :)

Du ved jo godt at jeg ønsker folk det bedste for deres hårdt tjente penge.
Hej Peter,

For min skyld må du gerne skrive i tråden. Jeg er slet ikke diskriminerende :) men jeg har ikke undersøgt, hvad du har skrevet i de andre tråde, som der refereres til :p
Af Grandahl
#300887
PeterD skrev:
Grandahl skrev:PeterD, og du føler dig af en eller anden grund forpligtet til foragte Samsung i “den gode sags” tjeneste i hver eneste tråd..

Kunne du ikke lave din egen tråd, hvor du laver en 4 km lang indlæg om at alt din galde mod Samsung, så kan du henvise til den.. Og vi andre slipper for læse det i hele tiden?
Det er bare sjovt at andre godt kan finde ud af at se bort fra mine kommentarer uden at skulle komme med kommentarer, men der er nogle som åbenbart finder sig ramt og jeg gør blot opmærksom på at der er 4 store producenter der laver gode tv hvis man finder den rette, så derfor behøves det ikke være det som sælgeren anbefaler, hvis man læser tests.

Der er forbavsende mange som tror at jo mere reklame man ser fra en producent, jo bedre må skærmene være.

Bemærk venligst at jeg ikke nævner nogle producentnavne i mit indlæg. :)

Du ved jo godt at jeg ønsker folk det bedste for deres hårdt tjente penge.
Du husker det du vil og overspringshandlinger har alle dage været dit speciale. Du vil kun det bedste for folk bla bla. og videre af den vej, det siger du hver gang og undlader at forholde dig til kritikken.

Du siger at det bare er mig der ikke kan se bort fra dine kommentarer, men den her har du vel allerede glemt??
IT-Bruger skrev:
PeterD skrev:Skal vi ikke bare kalde Q9FN for et LCD tv for det er hvad det er.

75" FX750 bruger VA panel
Besynderligt så meget nogle kan blive ved og ved at køre i samme rille og ikke undslippe den....fordi de igen og igen føler sig irriteret og fornærmet hver gang et QLED panel ikke kaldes for et LCD ?
Kom nu videre i stedet for at hænge fast i samme hængedynd og bidrag med noget mere positivt og interessant.

Eller den her:
IT-Bruger skrev:
PeterD skrev:Ved seneste test af Katzmeyer, så er OLED C9 stadig bedre end Q9

"For now, however, OLED rules the picture quality roost over QLED." (LCD)

https://www.google.com/amp/s/www.cnet.c ... omparison/
OFF-TOPIC: Undrer mig over hvordan du ved enhver lejlighed altid skal bashe QLED eller bringe OLED på banen....selvom TS slet ikke spørger ind til det ;;)

Igen og igen skal du, som et lille barn forklares at OLED har et fint og flot billede, men ofte fravælges pga denne panelteknologi's akilleshæl: burn-in, retention - som nogle døjer med mens andre ikke gør.


Igen kunne det ikke være en god ide lave din egen tråd om Samsung og alle deres forfærdeligheder, så får du måske afløb?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#300891
Godt så. Kan vi lige parkere den diskussion for begge parters vedkommende?

Peter: Du ved, at dine stikpiller omkring Samsungs terminologier starter denne diskussion hver gang, så gider du ikke putte den i gemmekassen til de tråde, hvor folk rent faktisk er forvirrede over betegnelserne?
Af Ole_S
#300990
Hej folkens,

Hifi-klubben tilbød mig en demomodel af Sony KD-49XF9005 til 4990 kr. Det kunne jeg ikke sige nej tak til.

Håber jeg bliver glad for Tv'et.


Mvh,