Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af hans123
#300808
Har selv et LG 55” oled i soveværelset.

Har sænket lysstyrken lidt så det opleves lækkert i et helt mørkt soveværelse.
Af Supergris
#300809
Jeg ville nu heller ikke afskrive Philipsen.
Hvis man er typen, der har noget lys tændt under TV-kiggeri eller ynder at bruge Ambilight, er der virkelig meget TV for pengene, når det er på tilbud!
Af Grandahl
#300813
De er begge gode tv, du går ikke galt i byen der ??

Husk at få indstillet dit tv ordentlig, spørg hvis du mangler settingstal.
Af PeterD
#300837
Ole_S skrev:Hej folkens,

Jeg vil starte med at sige tak for jeres hjælp. Valget bliver enten Sonyen eller denne.

https://www.elgiganten.dk/product/22872 ... rown_goods

Rigtig god dag til jer :)


Mvh,
Ole
"Samsung PQHD" Så må vi se hvor meget sælgerne kan tale Samsung op, Der går ikke mange måneder før de sætter nye reklameord på deres modeller..Man skulle jo tro at de er i salgsmæssigt krise. "

LCD er LCD. punktum
Af Grandahl
#300840
PeterD klap nu i, det er trættende at høre på dit anti Samsung propaganda i hver eneste tråd..

Fornemmer du intet når der fra mange sider gøres opmærksom på dette, stik dog piben lidt ind og brug din situationsfornemmelse, hvis du har en.
Af Ole_S
#300841
Grandahl skrev:De er begge gode tv, du går ikke galt i byen der ??

Husk at få indstillet dit tv ordentlig, spørg hvis du mangler settingstal.
Mange tak.
Du har måske dette tv, eller kan skaffe settings andre steder fra.? :)
Af PeterD
#300844
Grandahl skrev:PeterD klap nu i, det er trættende at høre på dit anti Samsung propaganda i hver eneste tråd..

Fornemmer du intet når der fra mange sider gøres opmærksom på dette, stik dog piben lidt ind og brug din situationsfornemmelse, hvis du har en.
Jeg har vel ret til at kommentere hvis der er noget som man skal være opmærksom på så alt ikke ædes rådt af forbrugerne..
Af Don Johnson
#300847
Jeg har et Sony AF8 i stuen og et samsung QE49Q6FN i soveværelset som du også nævner længere oppe i tråden. Det er ikke fair at sammenligne billedkvaliteten på de 2 modeller men hold da op det er en fornøjelse at betjene Samsung tv'et i forhold til Android-tv. Tizen er meget mere polleret som smart tv platform, ingen tvivl om det. Og fjernbetjeningen fra Samsung er så meget mere intuitivt bygget.
Af Ole_S
#300850
Don Johnson skrev:Og mens du er i gang så køb et par gode BT hovedtelefoner, det løfter lydkvaliteten en del. Så kan det ikke blive bedre. :)
Jeg har et par gode BT hovedtelefoner fra hifi-klubben, som jeg bruger dagligt :)
Af PeterD
#300859
Vi må snart komme nærmere et finalefelt på 2 skærme vi skal stemme på. Hvem ligger lunt i svinget..