Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Brugeravatar
Af Millemis
#300033
Rasmus Larsen skrev:Efter at have været fjernet i nogle dage kan jeg se, at interviewet med Steve Devonshire er tilbage på YouTube. Så vidt jeg kan vurdere, så er sekvensen, hvor han taler om soundbar og 88" OLED dog klippet fra.
Ok - det må da lige tjekkes!
Ærligt talt - med al respekt - jeg synes at det er en pinlig sag :(

Edit!
Det lader sørme til at Rasmus har ret - de har klippet de sekvenser ud i den version, der nu ligger på Youtube.

MM
#300050
Millemis skrev:Ok - det må da lige tjekkes!
Ærligt talt - med al respekt - jeg synes at det er en pinlig sag :(
Generelt synes jeg ikke, at B&O håndterer de her rygter og især kilderne til rygterne specielt godt. Det er oftest deres egne folk, der plaprer løs og så skal de ud og lave damage control bagefter. Det er dog ikke ofte, at det ligefrem ender på Youtube, men jeg kan da huske mindst 1 tilfælde, hvor en intern instruktionsvideo blev lækket på Youtube også.
Af BEOVOX141
#300366
FYI: Den viste BL22

Dear Beoworld users,

We have received a lot of mails regarding our concept speaker "BeoLab 22"
First and foremost thank you for questions in our mailbox.

BeoLab 22 was a product that was designed many years ago - just to show how the next level of BeoLab 18 could look. We are sorry if we have made anyone doubt or hurt anyone knowing that we have made our design on what we think a BeoLab 22 should look.

We have sent all our designs to former design manager, Flemming in 2012 and Marie Kristine Schmidt back in 2015.Unfortunately, We do not have plans to create other concepts in the furture to Bang & Olufsen

So please just enjoy what you have seen and think about that designers are working so many hours to show what they have in mind. But Just have in mind that people are spending lot of hours creating amazing designs.

Thank you for your time reading this.

Have a great day.

Sincerely

Different Circle - Design & Branding Agency
https://www.difcircle.dk
Brugeravatar
Af Peter Pan
#300369
Henrik Baron Vejrup taler om en BL 22 i 35 min. Og en designvirksomhed kommer
ind og skriver BL 22 er deres gamle design til B&O. Hvad skal vi lægge i det ?
Senest rettet af Peter Pan 1. aug 2019, 11:10, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af Millemis
#300476
@Peter Pan - BL22
Prøv med sådan en....så bliver sæbeboblen større.

Billede

MM
Vedhæftede filer
1boble.png
1boble.png (410.09 KiB) Vist 2342 gange
  • 1
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103
  • 104
  • 326