Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#299525
Den har jeg set i giganten Peter, den er rædsom, virkelig dårlig billede og laaaaaaaangsom som et ondt år i kanalskifte.. prøv den lige, så tror jeg du er enig.

Den havde jeg hoppet udenom.
#299526
Grandahl skrev:Den har jeg set i giganten Peter, den er rædsom, virkelig dårlig billede og laaaaaaaangsom som et ondt år i kanalskifte.. prøv den lige, så tror jeg du er enig.
Jeg har set 67xx modellen tidligere, da jeg så på ny pc skærm, og nej, den er altså ikke god nok.

Så har 8303 serien altså været et bedre alternativ, og 49" har jo lige været nede og runde 3499,- som jeg også så på, dog for stor til pc.
#299529
PeterD skrev:HMen ja..8303 er så meget bedre, men omkring 7300 kr lige nu... :(
Der går i hvert fald 5 uger, for ellers så mener forbruger.dk at prisen er fast og ikke kan kaldes tilbud mere :(

Så tålmodighed og man kan finde den om nok 5 ugers tid igen. Eller bare en anden kæde inden for de næste uger.
#299537
Der er jo det med TV fra Philips; de kræver en del fiflen med indstillinger, før de får et billede, der er værd at se på.
De er kendte for at have en forkærlighed til digitale "forbedrings-kredsløb", overdreven kontrast og skæv farvebalance, i mere overdreven grad end andre fabrikanter...