Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#298550
Der går rygter om, at Bond-filmene med Daniel Craig udkommer på UHD Blu-ray. De er jo allerede i 4K på iTunes, men der skal også HDR med, når det er på UHD Blu-ray. Så mon ikke de opgraderes på iTunes også.

Apropos det, så har den amerikanske iTunes tilbud på 007-bundles. Craig, Connery og Moore Collections til $25 hver. Brosnan koster $20 :) Dalton får man for $10.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#298610
Black Hawk Down er tilbage i 4K Dolby Vision og nu også med Dolby Atmos.

Det er efterhånden ofte, at det sker, at tilføjelsen af Atmos får filmene tilbage i HD-version midlertidigt. Det er dog svært at forstå, hvorfor brugerne ikke bare kan se 4K-versionen af filmen i mellemtiden. Måske det er noget teknisk med, at iTunes som udgangspunkt bruger HD-versionen som en slags "default"? De må se at få opstillet systemet, så det ikke skaber alle disse gnidninger.

Jeg kan se på nogle af de amerikanske fora, at folk er begyndt at tæppebombe studierne med fejlmeldingerne, når det sker. Måske kan det hjælpe med at lægge pres på dem.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#298612
Nu i 4K/HDR:
Godzilla (1998)
Chinatown (1974)
Batman (1989)
The Natural (1984)
Hunter Killer
Resident Evil
Batman vs. Teenage Mutant Ninja Turtles
How to Train Your Dragon: The Hidden World
The Aftermath
Wonder Park
Backdraft

Nu i Dolby Atmos:
Pet Sematary (2019)
The Natural
Godzilla (1998)
Batman Forever
Batman (1989)
Black Hawk Down

https://www.flatpanels.dk/fokusartikel. ... 1528271944
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#299429
Nu i 4K/HDR:
Hulk (2003)
Bram Stoker's Dracula
Can You Ever Forgive Me?
6 Majestic Surfing
Bird of Prey
Digging for Fire
Extraordinary: The Seeding
Freeway II: Confessions of a Trick Baby
Nas, Live from the Kennedy Center with the National Symphony Orchestra
Reverence: A Journey Into Fear
Room 37 - The Mysterious Death of Johnny Thunders
The Elementary School (Obecná škola)
The Rolling Stones Rock and Roll Circus

Nu i Dolby Atmos:
Bram Stoker's Dracula
The Rolling Stones Rock and Roll Circus
You Should Meet My Son 2!
Glory

https://www.flatpanels.dk/fokusartikel. ... 1528271944
Af hautho13
#299437
Hvordan får man en Engelsk profil og er det lovligt? Kan man have både den danske og den engelske på sit atv?

Sendt fra min VOG-L29 med Tapatalk
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#299439
Vi har både amerikansk og dansk iTunes herhjemme. Hvis spil eller film er billigere på den amerikanske så køber eller lejer vi der. Vi bruger også amerikansk PlayStation Store, hvor der er en del at spare på spil. Der er intet ulovligt i at omgå geoblokering (EU arbejder omvendt på at gøre det ulovligt for tjenesterne at geoblokere), men det kan være i strid med tjenestens betingelser. Jeg har dog ikke hørt om sager, hvor de gør noget ved det.

Det er mange år siden, at jeg oprettede US iTunes, så jeg ved ikke om processen er anderledes. Der findes nok en guide på Google. Dertil skal man købe US iTunes-gavekort, da man ikke kan tilknytte sit danske kreditkort. Det er supernemt at skifte imellem de to på Apple TV.
Af Wood
#299440
@Rasmus Larsen: Interessant.... men hvor nemt/brugervenligt er det så at skifte mellem den danske og amerikanske iTunes konto i hverdagen?
Af donfrankie
#299447
Wood skrev:@Rasmus Larsen: Interessant.... men hvor nemt/brugervenligt er det så at skifte mellem den danske og amerikanske iTunes konto i hverdagen?
Tror det tager mig 10 sekunder.
Setting-> Accounts (husker hvis det var det sidste du ændrede) - itunes and app store (husker også) - Så vælge den nye konto.
Så står jeg på settings i hovedmenuen, så har jeg 4 klik.
Jeg har 3 konti, UK, US og DK.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#299449
Det kræver et enkelt tryk inde under konto-indstillinger på Apple TV. Man behøver ikke at skrive brugernavn eller kodeord. Ens brugere ligger klar på en liste.

Og med multi-bruger funktionen i tvOS 13 ser det ud til at blive endnu lettere vha. det nye kontrolcenter. Jeg kan prøve at teste det i weekenden, da jeg kører betaen.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#299454
Det fejlede igår da jeg ville skifte mellem konti hos min bror. Ret irriterende. Den stod blot med det snurrende ikon og kom aldrig videre.
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 68