Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

#298600
har 7 af disse B&W M1 (både ny og gammel model) og de er blivet lidt 'gule' (grimme) at se på, hvordan kan jeg få dem hvide igen ved hjælp af rengøring ?
- eller er det bedre at få dem malet hvide igen ?

håber på hjælp :D
#298611
Da det er plastik, så er der vist ingen redning. Det er et problem med alle typer produkter, at det udsættes for dagslys og farven bleges over år, særligt plastik hvid får altid den gule farve, som ikke er pæn.

Tror du det er rygning, så kan du måske redde dem men ved rengøring men afblegning, så er der vist kun at male dem igen.
#299334
De M1 jeg har, er aluminiumskabinetter med metal frontgitter...så mon ikke du kan give selve kabinettet en tur med polermiddel som man bruger til biler...hvis du da ikke allerede har skilt og malet ?
Frank
#299335
hi Frank
jeg har 2 nye og 5 gamle, så de skal helst komme til at se lidt ens ud ... har endnu ikke fundet ud af at skille dem ad :D

mvh Johnny
#299426
Når du skal skille dem ad, så tager du bagpladen af, inde bag den sidder en Umbraco skrue som skal løsnes. Skrue lidt ad gangen og giv skruen et dunk i enden, så løsner du hele fronten. Gitteret kræver forsigtighed med en lille skruetrækker i toppen ved gummiet. Der er alu tapper som er presset igennem en sprække og bukket rundt...
Held og lykke ?

Frank
#308884
hi og tak for svar

fik købt nogle nye B&W M-1 istedet, da opgaven med at skille dem ad, virkede lidt uoverskueligt :D