Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#299286
Hey alle.
Har lige købt ovenstående tv. Og nu kommer første problem
Starter spotify app på tv. Vil lukke den ned, og tv fryser. Kan ikke slukke på remote eller noget som helst.
Sluk på kontakt. Tæl til 10.
Herefter starter tv op igen.
Så vidt, så godt.
Men:
Min række med apps, indeholder nu kun tv2 play og youtube, samt androids egen. Mine apps (netflix, amazon, hbo og et par andr) er væk.
Når jeg slukke tv og tænder det kommer listen med alle apps lige frem 1 sekund, hvorefter de alle forsvinder igen. Jeg kan åbne dem via play store og featured apps. Når jeg afinstallere en app og geninstallerer den kommer den ikke tilbage på startskærmen.

What to do??
Please help
#299287
Bruger du VPN? Jeg ved at Sony AndroidTV tilretter, udbud af apps, som du skifter land.

Så har du VPN imod usa, så kommer apps for USA pludselig frem, og skifter du til UK så er det nogle andre.

Jeg har selv brugt det, i forbindelse med Alexa , og når VPN så ryger sletter den UK apps, og Danske apps kommer frem.

Måske oplever du sådan noget? Det forklarer dog ikke at det hele fryser og ikke virker, der tror jeg du skal prøve at nulstille tv, måske er det ovenstående jeg forklarer som får android brugerflade til at fryse.
#299289
Jeg har ikke gjort noget med vpn. Så hvis det ligger der så ved jeg ikke hvad jeg skal gøre.

Det der undrer mig er, at alle apps jo virker og ligger i featured apps. De findes bare ikke på min liste. Kun lige 1 sekund.

Jeg må prøve en factory reset, selvom jeg kan mærke det virkelig er træls med et helt nyt tv, at man skal igang med nuslstilling og genopsætning igen allerede efter 3 dage:-)