Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kaja69
#299043
Jeg har lige opsat mit nye LG E8 og indlæst Yousee kanalerne. Jeg har "vælg selv" men alle kanaler indlæses dvs en masse jeg ikke kan se. På mit gamle Samsung LCD TV er det intet problem. Men jeg kan simpelhen ikke finde et sted i LG E8 hvor jeg kan slette kanaler. Håber nogen kan hjælpe?
Brugeravatar
Af bbplayer
#299044
Som jeg kan på mit Samsung og LG, så har begge ikke mulighed for at slette, derimod bruger de favorit listen som alternativ.

Så du skal tilføje alle kanaler som favoritter, og så skifter du til denne liste, og du ser ikke de andre mere, hvis du altså ikke selv skifter liste.
Af kaja69
#299048
Det kan man selvfølgelig gøre, men på begge mine Samsung kan jeg slette kanaler, hvilket i øvrigt er nødvendigt for at guiden viser kanalen man er på (en kendt bug mellem Yousee og Samsungs guide). Ingen der ved om det kan gøres på LG's 2018 OLED TV?
Af kaja69
#299058
Har jeg prøvet. Virker for antenne ikke for kabel...
Brugeravatar
Af bbplayer
#299059
Der findes vistnok stadig en ekstrem måde at ændre sine kanallister.

Der er vist en kanal editor til LG tv. Om den så også virker til WebOS , kan jeg ikke sige. Du skal yderligere ind i Hotel Mode, og lave en dump af kanal listen til USB, og så editere på PC, og så upload igennem Hotel Mode på TV skærmen igen.

Om det stadig er aktuelt er så spørgsmålet, det er længe siden jeg så det.

https://github.com/PredatH0r/ChanSort
Af kaja69
#299064
Ok tak for hjælpen, må holde mig til favoritter tænker jeg